لیست بیشترین موارد سرچ شده مد در گوگل
کد خبر: ۲۸۱۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
هر ساله، شرکت گوگل، لیستی را شامل بیشترین موارد در مورد مد که توسط کاربران، جست و جو شده است، منتشر می‌کند. این کار، مشخص می‌کند چه چیزی ذهن اهالی مد را بیشتر مشغول خود کرده است.
هیچ چیز دیگری مانند بیلان گوگل نمی‌تواند ما را با آنچه در سر اهالی مد می‌گذرد، با خبر کند. برخی از جستو‌جوهایی که انجام می‌شود، عادی است و تعجبی را برنمی‌انگیزد. اما برخی دیگر، واقعا باعث تعجب می‌شود.

چطور با کفش‌های پاشنه بلند راه برویم؟
ما هر روز با ده‌ها خانم برخورد می‌کنیم که کفش‌های پاشنه بلند به پا کرده‌اند. بسیاری از آنها از خود می‌پرسند که چطور بهدرستی با کفش‌های پاشنه بلند یا کفش‌هایی با پاشنه‌های سوزنی راه بروند؟ با نگاهی به عناوین مختلف در این باره در مدآنلاین، می‌توانید مطالب زیادی را همچون نکاتی درباره انتخاب کفش پاشنه بلند مناسب، کفش پاشنه بلند عروسی راحت انتخاب کنید، پوشیدن کفش پاشنه بلند، خوش‌تیپی یا بیماری؟ و ... را هم می‌توانید پیدا کنید.

در اولین روز مدرسه چه بپوشیم؟
از آن جایی که طیف وسیعی از خوانندگان ما در ایران هستند و دانشآموزان، برای رفتن به مدرسه باید اونیفرم مخصوصی بپوشند، طبیعی است که در سایت ما به آن پرداخته نشده است. اما با این حال، مطالبی همچون خوش‌پوشی بچه‌گانه روی خط کیف‌ وکفش‌، لباس‌های مدرسه‌ از برند دولچه و گابانا، کوک53؛ سارافون، مانتو و لباس فرم مدرسه، برای فرزندتان کوله پشتی بدوزید و ... مرتبط با این سوال، در مدآنلاین وجود دارد.

چطور جین خود را ریشریش کنیم؟

سال 2015، سال بازگشت جینهای فرسوده و کهنه بود. جین‌های آزاد، پاره و غیره. مطالب در سایت مدآنلاین در مورد جین، سنگشورکردن آن، نحوه شستن و ... بسیار است و بهزودی به نحوه ریشریشکردن آن نیز خواهیم پرداخت. چطور یک شومیز را گره بزنیم؟ در دهه نود میلادی بود که بریتنی، با آهنگ  baby one more time ، باعث مد شدن گرهزدن شومیز شد. ما فکر میکردیم با گذشت این همه سال، دیگر این مد به فراموشی سپرده شده است، اما انگار این چنین نیست و هنوز علاقهمندان زیادی به دنبال این روش در اینترنت هستند.


چطور یک شومیز را گره بزنیم؟
در دهه نود میلادی بود که بریتنی، با آهنگ  baby one more time ، باعث مد شدن گره زدن شومیز شد. ما فکر می کردیم که با گذشت این همه سال، دیگر این مد به فراموشی سپرده شده است، اما انگار این چنین نیست و هنوز علاقه‌مندان زیادی به دنبال این روش در اینترنت هستند.

عروس خانم، چه لباسی را در روز قبل از جشن عروسی خود بپوشد؟

در خارج از ایران و بیشتر در آمریکا، رسم بر این است که شب قبل از عروسی، مراسم شامی برگزار می‌شود و در واقع تمرینی است برای فردا که جشن عروسی اصلی، شروع میشود. و این سوال همیشگی، در این مواقع پرسیده میشود، که چه بپوشیم؟! ما در ایران، چنین مراسمی، نداریم. اما مراسم دیگری، همچون پاتختی، حنابندان و ... در آیین ما هست که در آنها نیز لباس عروسخانم از اهمیت بالایی برخوردار است. در سایت مد آنلاین، بارها به این چنین مسایلی پرداخته‌ایم از جمله: ترکیب گردنبند و لباس شب برای عروس‌ها، انتخاب لباس شب و چند نکته!، کدام لباس شب برای کدام اندام؟ و غیره.

 چکمه خود را با چه بپوشیم؟
 برای اینکه هرچه آراستهتر و شیکتر باشیم، بوت‌های خود را با چه بپوشیم؟ با یک شلوار لولهتفنگی، یک دامن چرم یا یک پیراهن کوتاه دانتل، میتوانید بوت‌های خود را به پا کنید. در سایت ما نیز در این مورد می‌توانید به سراغ چکمه‌ها، محافظ همیشگی پا در زمستان بروید. مهم این است که آنها را بهدرستی، انتخاب کنید. و بدانید چه مدل بوتی مناسب اندام شماست.  در این زمینه نیز مطالبی را همچون انتخاب بوت براساس فرم پاها می‌توانید مطالعه کنید.

Mules چیست؟



طبق دیکشنری لاروس، کفش‌هایی سبک هستند که انتهایی باز دارند. مدتی است که این کفش‌ها در تمام شهرهای دنیا، رواج پیدا کرده است و طراحان زیادی روی آن کار کردهاند. اما زیاد مورد استقبال خانم‌های شیک جهان، قرار نگرفت. برای نمونه، عکسی از یکی از تولیدات گوچی از این مدل کفش را می‌بینید.

برای یک مراسم ازدواج در جنگل چه بپوشیم؟

اگر بخواهیم با شما، صادق باشیم، نمیدانیم چرا این سوال جزو ده سوال مد گوگل قرار گرفته است. هیچ توضیحی برای آن نداریم. هیچ!!

چگونه شبیه میراندا سینگز شویم؟

قبل از اینکه به این سوال جواب بدهیم، باید به یک سوال دیگر بپردازیم؟ میراندا سینگز کیست؟ این شخص، ستاره‌ای نوظهور در موسیقی پاپ نیست. او شخصی خیالی است که ساخته و پرداخته کمدین آمریکایی، کولین است؛ نوجوانی احمق است که زندگی و آرزوهایش را در یوتیوب، به طرزی خندهدار، به تصویر می‌کشد. به نظر میرسد او در صدد تقلید از جامعه معاصر آمریکاست. به شکل او درآمدن، کار سختی نیست. کافی است شلواری قرمز و فاقبلند بدون فرم و یک بلوز دخترانه بنفش بپوشید و دور تا دور لبهایتان را رژ قرمز بزنید!! احتمالا کسانی که به دنبال این سوال، گوگل را زیر و رو کردهاند، میخواستند برای میهمانیهایی که تم خاصی دارد یا هالووین، خود را به شکل او بسازند!!

کفش چه رنگی به یک پیراهن آبی و مشکی میآید؟

آخرین جستوجوی گوگل، همانقدر اختصاصی ست که اولین جستوجوی آن، عمومی است. احتمالا این جستوجو در نتیجه لباس طلایی-سفید مشهوری است که برخی آن را آبی و مشکی میدیدند و سروصدای زیادی در اینترنت به پا کرده بود. بگذریم! رنگ ایدهآل برای برای چنین کفشی که به این لباس بیاید، مشکی یا شتری است. رنگ شتری، رنگی است که به هر ظاهری میآید و در عین حال، خنثی است.

مدآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
6
11
بلاخر جمعیت نسوان باید یه جوری با فن اوری اشنا بشن
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
4
8
ادم كه هيچي خدا هم در كار اين زن جماعت حيرانه حيران
پاسخ ها
مصطفی
| |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
اینو خیلی خوب گفتی خخخخ
ناشناس
| |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
کجا نوشته بود که زنها این جستجوها رو انجام دادن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار