سمبوسه گوشت با چاتنی نعنا
کد خبر: ۲۸۰۴۵
تاریخ انتشار: 2016 February 17    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
این سمبوسه هندی را حتما با این دستور امتحان کنید و لذت ببرید. سمبوسه گوشت یک غذا یا پیش غذای مشهور هندیست .
سمبوسه گوشت با چاتنی نعناسمبوسه گوشت یک غذا یا پیش غذای مشهور هندیست. چاتنی هم نوعی سس هندیست که تنوع طعم و رنگ بسیاری دارند. این سمبوسه هندی را حتما با این دستور امتحان کنید و لذت ببرید. سمبوسه گوشت یک غذا یا پیش غذای مشهور هندیست . چاتنی هم نوعی سس هندیست که تنوع طعم و رنگ بسیاری دارند. این سمبوسه هندی را حتما با این دستور امتحان کنید و لذت ببرید.

مواد لازم:

    سیر 2 حبه
    پیاز 1 عدد
    گوشت چرخ شده 200 گرم
    گشنیز 3 ساقه
    نان لواش 2 عدد
    نعنا  250 گرم
    پیاز 1 عدد متوسط
    فلفل 1 عدد
    لیمو ترش 1 عدد
    ماست چکیده 1 پیمانه

سمبوسه گوشت با چاتنی نعنا

طرز تهیه:

1.سیر و پیاز را ریز ریز خرد کنید و در کمی روغن تفت دهید ( توجه کنید که از روغن کم استفاده کنید و سیر پیاز زیاد سرخ نشود)

2. گوشت چرخ کرده را اضافه کرده و تفت داده تا آب آن کشیده شود . نمک و فلفل و پاپریکا و زیره را اضافه کنید و در آخر گشنیز خرد شده را اضافه کرده چند ثانیه حرارت داده و از روی حرارت بردارید

3. نان لواش را برش مستطیل زده و از مواد یک گوشه نان قرار داده و به صورت لچکی یا مثلثی تا بزنید در آخر لبه ها را با کمی آب خیس کرده تا به هم بچسبند . روغن سرخ کردنی را داغ کرده و سمبوسه ها را در آن سرخ کنید .

4. چاتنی نعنا : برگ نعنا را همراه پیاز و فلفل سبز و آب لیموی تازه در میکسر ریخته و کمی نمک به آن بیفزایید . ماست را اضافه کنید و کامل میکس کنید تا یک دست شود . این سس را همراه سمبوسه سرو نمایید

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار