دستگيری يك شرور سابقه دار معروف به "قلقلی"
کد خبر: ۲۷۹۵۴
تاریخ انتشار: 2016 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی چند مورد شرارت توسط فردی به نام "م – م" معروف به "قلقلی" كه با اقدامات خود، سبب سلب آسایش و آرامش برخی شهروندان و نیز تخریب اموال دولتی شده بود، دستگیری وی در دستور كار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تخریب عمدی منزل، فحاشی، تهدید به مرگ با سلاح سرد، تیراندازی با سلاح كمری، اخلال در نظم عمومی و تیراندازی به سمت یك از مقرهای انتظامی، از جمله شرارت های این فرد شرور بود كه در پرونده وی ثبت شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار كرد: با توجه به شرارت های این فرد، ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری وی وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه وی را در یكی از خیابان های واقع در جنوب شرقی "شیراز" شناسایی كردند.

سردار گودرزی گفت: پس از شناسایی محل اختفای این شرور و زیر نظر قرار دادن وی، در فرصتی مناسب ماموران طی یك عملیات غافلگیرانه وی را به همراه یكی از همدستانش به نام "م – ر" در حالی كه با یك دستگاه خودرو "پژو405" در حال تردد در اطراف مخفیگاهشان بودند، دستگیر كردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات جهت كشف دیگر جرائم احتمالی كه توسط این شرور ممكن است انجام شده باشد، تصریح كرد: پلیس در استان فارس به كسانی كه بخواهند با اقدامات شرارت آمیز خود، سبب سلب امنیت، آسایش و آرامش شهروندان شوند، اجازه عرض اندام نخواهد داد و با قاطعیت با اینگونه افراد برخورد می كند.

 باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار