تعطیلی 48 ساعته زنگ ورزش در مدارس تهران
کد خبر: ۲۷۸۳۵
تاریخ انتشار: 2016 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
به دلیل آلودگی هوا زنگ ورزش و انجام هر گونه فعالیت بدنی دانش آموزان روزهای دوشنبه و سه شنبه(26 و 27 بهمن ماه) در مدارس شهر تهران تعطیل است.

براساس این گزارش، محمد رستگاری معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران امروز اعلام کرد: کیفیت هوای پایتخت با شاخص 134، همچون روز گذشته در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

همچنین محمد دهملایی مدیرکل هواشناسی استان تهران نیز اعلام کرده بود که با توجه به انباشت تدریجی آلاینده های جوی کیفیت هوا و دید افقی در پایتخت کاهش خواهد یافت و از روز شنبه تا دوشنبه پاره ای از نقاط استان تهران به ویژه شهرهای تهران، ری و شهریار غبارآلود خواهد بود.

وی افزوده بود: به دلیل آلاینده های جوی به کلیه افراد آسیب پذیر توصیه می شود از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و ارگان های مربوطه در زمینه مدیریت تردد خودروها، کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت فعالیت مراکز آموزشی و آمادگی مراکز درمانی اقدامات لازم را به عمل آورند.

کیفیت هوای پایتخت روز شنبه پس از پنج روز هوای سالم در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت که این شرایط تا امروز نیز ادامه دارد.

 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار