نخستین سریال ترسناک شبکه نمایش خانگی + تصاویر
کد خبر: ۲۷۷۸۷
تاریخ انتشار: 2016 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
«احضار» عنوان نخستین مجموعه ویژه توزیع در شبکه نمایش خانگی است که تاکنون بیش از نیمی از آن تصویربرداری شده است و همچنان ادمه دارد.این سریال از اواخر پاییز امسال در حومه تهران کلید خورده بود.

استقبال از آثار عرضه شده در شبکه ویدئویی و یک قصه جذاب با تمی نوگرایانه در ژانر وحشت از انگیزه های اصلی حضور عباسی زاده در پشت دوربین این سریال است تا نخستین تجربه کارگردانی او ثبت شود.تهیه‌کننده آثار پرمخاطبی چون «او یک فرشته بود»، «کت جادویی»،«پلیس جوان»، «سقوط یک فرشته»،«پریدخت» و... تهیه‌کنندگی این مجموعه را نیز خود به عهده گرفته است.

«احضار» روی میز صداگذاری + جدیدترین تصاویر«احضار» روی میز صداگذاری + جدیدترین تصاویر

تصویربرداری این سریال در منطقه بوجان در حوالی لواسان آغاز شد و سپس گروه به لوکیشن‌هایی در آبعلی رفتند که مرحله اول مربوط به محل اخیر ضبط شده است.اخیرا تصویربرداری سکانس های بیرونی در خیابان‌های اطراف لواسان و لشکرک انجام شده است.

این روزها ضبط قسمت‌های هفت تا ۱۲ این سریال که فصل اول آن را در بر می‌گیرد در دستور کار سازندگان قرار دارد. تصویربرداری این مجموعه طبق برنامه ریزی‌ها تا اواخر سال جاری ادامه خواهد داشت و احتمال می‌رود توزیع آن از سال آینده در شبکه نمایش خانگی آغاز شود. حسین ابوالصدق نیز صداگذاری را به تازگی آغاز کرده است.


«احضار» روی میز صداگذاری + جدیدترین تصاویر 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اغلب ترس‌ها با شناخت ما از بین می‌روند اما ترس‌هایی که تا مرگت ناشناخته می‌مانند، رهایمان نمی‌کنند.

«احضار» روی میز صداگذاری + جدیدترین تصاویر 

تدوین این سریال را سیامک مهماندوست بر عهده دارد.
 
بازیگران این سریال عبارتند از:آرش مهاجر، صنوبر فرهپور، نارنین کیوانی، شهریار صیقلانی، ریحانه رضی، بنیامین پیروانی، رامتین غروی، ایمان خطیبی، سپیده آتشین، نوش آفرین رحمانی، ساغر سیامکی و علیرضا کمالی.

«احضار» روی میز صداگذاری + جدیدترین تصاویر 

سایر عوامل این سریال به این ترتیب هستند: مجری طرح و تهیه کننده: حنان فیلم، مهیارسلیمی، بازیگردان: علیرضا کمالی، انتخاب بازیگر و طراح فیلمنامه: رامین عباسی زاده، نویسندگان: بابک کایدان، میثم کایدان، طراح صحنه و لباس: رضاحاج درویش، طراح گریم: رامین مجردی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، عکاس: امیر اماملی، مدیر تدارکات: مرتضی خسروی مجد، کارگردان بخش مستند: مهدی عباسی زاده، میثم کایدان، جلوه‌های ویژه و طراح استوری برد: میلاد فرج الهی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، مدیربرنامه ریزی: اشکان سپهر، دستیار دوم کارگردان: مسعود جیرانی، منشی صحنه: لادن رحمتی، دستیار سوم کارگردان: غزل محمودی، بدلکار: کیوان رضایی،مدیر صدابرداری: حسین بشاش و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.

«احضار» روی میز صداگذاری + جدیدترین تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار