کربکندی:رایگان اعلام شدن بازی‌های لیگ، حرفه‌ای نیست
کد خبر: ۲۷۷۸۴
تاریخ انتشار: 2016 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
رسول کربکندی بابیان اینکه حضور رایگان تماشاگران در ورزشگاه‌ها یک کار حرفه‌ای نیست، اظهار کرد: هیچ کجای دنیا این کار انجام نمی شود، اما وقتی با رایگان کردن بلیت ورزشگاه‌ها، تماشاگران بیشتری در ورزشگاه‌ها حضور می‌یابند، می‌تواند باعث ایجاد رغبت در میان مردم برای حضور در ورزشگاه‌ها شود.

وی افزود: تیم فوتبال پرسپولیس چندین بازی است که این رویه را پیش گرفته است و نشان داده که بلیت رایگان می‌تواند مؤثر واقع شود.

این کارشناس فوتبال بابیان اینکه عوامل مختلفی در حضور نیافتن تماشاگران در ورزشگاه‌های کشورمان دخیل است، اضافه کرد: از زمانی که پرسپولیس بلیت تماشای مسابقاتش را رایگان کرده است، طبقه بالای ورزشگاه پر می‌شود و این نشان می‌دهد که مسایل اقتصادی نیز در عدم حضور تماشاگران مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: با وضعیت اقتصادی و شرایط مالی باشگاه‌های کشور، بلیت فروشی رایگان می‌تواند تنها بر نتیجه گرفتن و فشار تماشاگران بر روی تیم حریف مؤثر باشد.

کربکندی ادامه داد: رایگان کردن بلیت ورزشگاه‌ها با توجه به شرایط اقتصادی بد باشگاه‌ها و همچنین از نظر حرفه‌ای اصولی نیست، اما باشگاه‌ها با این کار قصد دارند تا حضور تماشاگران را برای شرایط پس از رایگان کردن بلیت‌ها مهیا کنند.

این کارشناس فوتبال بابیان اینکه تماشاگر فوتبال در حال حاضر و با رایگان شدن بلیت، بیشتر از قبل به ورزشگاه‌ها می‌آید، تأکید کرد: کیفیت پایین بازی‌ها، و امکانات نامناسب درون ورزشگاه‌ها نیز از عوامل مهمِ حضور نیافتن تماشاگران برای تماشای بازی‌ها به شمار می‌آید.

وی پیرامون اینکه آیا نتیجه نگرفتن تیم ملی امید و تیم نفت تهران نیز در حضور نیافتن تماشاگران در ورزشگاه‌ها نقش داشته یا خیر، افزود: هر زمان که تیم‌های کشور اعم از باشگاهی و ملی در مسابقات آسیایی و بین‌المللی حضور می‌یابند، تا یک مدت تماشاگران را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، اما این موضوع به‌تنهایی نمی‌تواند باعث حضور نیافتن تماشاگران در ورزشگاه‌ها شود.
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار