داعش دست یک نفر را با ساطور قطع کرد+ تصاویر (16+)
کد خبر: ۲۷۷۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

ه تازگی فیلمی منتشر شده است که در آن عناصر بی رحم گروه تروریستی داعش دست یک نفر را به اتهام دزدی قطع کردند. در این فیلم، یک مرد با چشمان بسته نشسته و بازوی خود را روی یک میز قرار داده است. دو نفر از عناصر گروه تروریستی داعش نیز شانه های او را گرفته اند تا وی حرکت نکند. در ادامه، یکی از عناصر شیطان صفت داعش با ساطور وارد صحنه می شود و دست این فرد را به طرز وحشیانه ای قطع می کند.

 
گفته می شود مجازات این فرد در ملاء عام در رقه سوریه انجام شده است. حدود 50 مرد و پسر برای تماشای این اقدام وحشیانه عناصر داعش جمع شده بودند.
 
اقدام مشابهی از قطع کردن دست به اتهام دزدی پیشتر در موصل عراق نیز انجام شده بود. قطع کردن دست راست، یکی از مجازات های دزدی در گروه تروریستی داعش است. داعش سعی دارد با روش های مشمئز کننده میان مردم رعب و وحشت ایجاد کند.
 
داعش دست یک نفر را با ساطور قطع کرد+ تصاویر (16+)داعش دست یک نفر را با ساطور قطع کرد+ تصاویر (16+)
داعش دست یک نفر را با ساطور قطع کرد+ تصاویر (16+)

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
كاش دست همه مفسدان و رانت خواران قطع ميشد. تا ديگه كسي جرات اختلاس و دزدي و ... نداشته باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
1
واقعا پالایش دین اسلام از عناصر افراطی ضروری است. این جانوران ضرباتی به اساس دین وارد کردند که خوارج و قرمطیان و فرقه های دیگر در طول 14 قرن نتوانسته بودن انجام دهند. حتی در ادیان ابتدایی در افربقا و درمیان جادوگران نیز مدتهاست از این رفتارهای صثد بشری دیده نمی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار