خودروهای روس در راه ایران+تصاویر
کد خبر: ۲۷۵۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
شرکت اوتوواز روسیه گفت و گوهایی را برای ایجاد یک کارخانه مونتاز خودروهای لادا در ایران آغاز کرده است سایر شرکت های روسی هم در حوزه های مختلف از انرژی و صنعت خود را برای حضور در ایران آماده می کنند.



شرکت های روسی در حال آماده شدن برای بازگشت به بازار ایران هستند و از جمله این که شرکت اوتوواز گفت و گوهایی را برای ایجاد یک کارخانه مونتاز خودروهای لادا در ایران آغاز کرده است.



به گزارش نیویورک تایمز، شرکت های روسی به نحوی گسترده در حال آماده شدن برای بازگشت به بازار ایران هستند.







شرکت سوخو می خواهد هواپیماهای سوپرجت خود را به ایرلاین های ایرانی بفروشد. شرکت اوتوواز هم گفت و گوهایی را برای ایجاد یک کارخانه مونتاز خودروهای لادا در ایران آغاز کرده است.

شرکت های بزرگ روسی فعال در بخش نفت و گاز یعنی گازپروم و لوک اویل هم در حال سبک سنگین کردن پروژه های ال ان جی در ایران هستند. شرکت اوراسیا دریلینگ، یک شرکت ارائه دهنده خدمات میادین نفتی و تات نفت، یک شرکت نفت روسی مستقر در تاتارستان، چشم اندازهایی را صنعت انرژی ایران برای خود می بینند.

سرگی چتوریکوف، مدیر شرکت لوله سازی تی ام کی روسیه در باره چشم اندازهای موجود در بازار ایران می گویند: اگر شما یک تکه چوب خشک داشته باشید و باد هم در حال وزیدن باشد، آتش روشن خواهد شد... تمام چیزی که لازم دارید یک کبریت است.

روسیه هم مانند بسیاری از کشورهای دیگر فرصت های زیادی از بازار ایران که مدت ها با کمبود سرمایه مواجه بوده، می بیند. صندوق بین المللی پول رشدی ۵.۵ درصدی را برای اقتصاد ایران در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ پیش بینی کرده است.

صنعت انرژی ایران به ویژه برای شرکت های خارجی از جذابیت بالایی برخوردار است.

ایران دومین ذخایر بزرگ نفتی خاورمیانه پس از عربستان را در اختیار دارد. همچنین برخی برآوردها نشان می دهد که ایران بزرگترین ذخایر گازی جهان را در دست دارد. حتی قبل از لغو تحریم ها، ایران قراردادهایی را برای صادرات گاز به عراق و پاکستان منعقد کرده بود.

اما صنعت انرژی ایران فاقد خطوط لوله کافی برای انتقال این گاز است. به اعتقاد تحلیلگران، ایران ممکن است ۱۰۰ میلیارد دلار صرف بازسازی خطوط لوله گازی خود نماید.

شرکت تی ام کی می گوید در موقعیت خوبی برای تامین بخش عمده ای از این نیاز ایران است.

البته روسیه که برای ورود به بازار ایران آماده می شود با چالش هایی مواجه است.

الدار داولتشین، تحلیلگر نفت و گاز در موسسه رنسانس کپیتال که یک بانک سرمایه گذاری روسی است گفت: احساس کلی همچنان محتاطانه است.» با افت قیمت نفت، بودجه شرکت های روسی «تحت فشار عظیمی قرار گرفته است.
الف
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
6
6
لادا خودرویی است بسیار محکم وارزان قیمت وهزینه جاری ان نسبت به اتومبیل های فرانسوی. خیلی کم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
5
عاشششششششششششق اون سبزه شدم جان تو خدا خیر بده مسئولینو برای مردنمون تنوع ایجاد می کنن خسته شدیم بس تو خودروهای داخلی مردیم بابا
محمدرضا شمسايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
2
6
متاسفانه خودروهاي روسي از نظرموتوري خيلي ضعيف اند و كم دوام.
مانند لادا. مسكوويچ. ولگا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
3
تصویر دومی به نظر، کانسپت میاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
تاحالا گرفتار هواپيماهاشون بوديم، از حالا گرفتار ماشين هاشون!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار