کفش قهوه ای را با چی ست کنم؟+عکس
کد خبر: ۲۷۴۰۰
تاریخ انتشار: 2016 February 11    -    ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
سوالی که در اینجا به وجود می آید این است که با کفش های قهوه ای چه بپوشیم؟
روانشناسان معتقدند با وجود این که کفش ها تنها 5 درصد از بدن را می پوشانند، اما در ناخودآگاه، بیش از 30 درصد از تمرکز انسان روی آن هاست. پس اینکه کفش مناسبی را انتخاب کنیم، بسیار مهم به نظر می رسد. بهتر است به جای خرید کفش های بی کیفیت و دم دستی، کفش هایی را در اختیار داشته باشیم که علاوه بر محافظت بهتر از پا، ماندگاری و دوام بیشتری نیز داشته باشند.

- مشکی یا قهوه ای؟

در دهه های گذشته، تابوی استفاده مطلق از کفش های مشکی شکسته شده است. این روزها، می توان کفش های مختلفی را در رنگ های مختلف از برندهای گوناگون پیدا کرد. به همین ترتیب، کفش های قهوه ای هم برای مردها و هم برای خانم ها، در انواع رنگ ها ارائه می شوند، از قهوه ای سوخته گرفته تا شتری، در مدل ها و استایل های مختلف. کفش های قهوه ای بسیار شیک تر به نظر می رسند و از آن جا که رنگ طبیعی چرم را با خود به یدک می کشند، از زیبایی بیشتری برخوردارند.

اما سوالی که در اینجا به وجود می آید این است که یا کفش های قهوه ای چه بپوشیم؟

 کفش قهوه ای رو با چی ست کنم؟؟+عکس

- شلوار

شلوارها از اهمیت بسیاری در استایل مردان برخوردارند. آن ها اکثر نواحی بدن مردها، یعنی از شکم تا مچ پا را می پوشانند. کفشه ای قهوه ای را با شلوارهای خاکی رنگ ست کنید. در واقع، کفش های قهوه ای با هر نوع رنگی ست می شوند، اما بهتر است برای شلوارهای تیره، رنگ کفشتان را هم تیره تر در نظر بگیرید.

 کفش قهوه ای رو با چی ست کنم؟؟+عکس

پیراهن

پیراهن های رسمی در رنگ های روشن و تیره خنثی به خوبی با کفش های قهوه ای ست می شوند. اگر به فکر پوشیدن یک پیراهن در کنار کفش قهوه ای خود هستید، مطمئن شوید که رنگ هایشان با هم همخوانی دارند.

کفش قهوه ای رو با چی ست کنم؟؟+عکس

- کت و شلوار

بهترین رنگ برای کت و شلوار در هنگام ست کردن با کفش های قهوه ای، خاکستری است.

- کمربند

هیچ گاه کمربند مشکی را با کفش قهوه ای ست نکنید. بسیاری از مردان این اشتباه بزرگ را انجام می دهند.

- جوراب

در استایل های مردانه جوراب ها خیلی مشخص نیستند، اما در کل جزو پوشاک شخصیت دار محسوب می شوند. یک جفت جوراب تیره می تواند ترکیب خوبی با کفش ها و یا بوت های قهوه ای ایجاد کنند. برای ظاهری مناسب، جوراب هایی را انتخاب کنید که با رنگ پیراهنتان همخوانی دارند. به شدت از پوشیدن جوراب های روشن با کفش های قهوه ای پرهیز کنید.

شیکسون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار