کاندیداهای سیمرغ سی‌ وچهارمین دوره فجر
کد خبر: ۲۷۳۹۲
تاریخ انتشار: 2016 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

هیأت داوران سودای سیمرغ متشکل از ابوالحسن داوودی، محمد داودی، مجتبی راعی، سیدجمال ساداتیان، منوچهر شاهسواری، مهدی فخیم‌زاده و نیکی کریمی نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین را در بخش‌های مختلف به این شرح معرفی کردند:

*بهترین کارگردان: کمال تبریزی برای کارگردانی فیلم «امکان مینا»، سعید روستایی برای کارگردانی فیلم «ابد و یک روز»، فرزاد موتمن برای کارگردانی فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»، محمدحسین مهدویان برای کارگردانی فیلم «ایستاده در غبار»، سیدرضا میرکریمی برای کارگردانی فیلم «دختر».

5686735734347357357835783524724734578353

*بهترین بازیگر نقش اول زن: پریناز ایزدیار برای فیلم «ابد و یک روز»، ساره بیات برای فیلم «عادت نمی‌کنیم»، مینا ساداتی برای فیلم «امکان مینا»، طناز طباطبایی برای فیلم «خشم و هیاهو»، الهام کردا برای فیلم «به دنیا آمدن».

*بهترین بازیگر نقش اول مرد: فرهاد اصلانی برای فیلم «دختر»، پرویز پرستویی برای فیلم «بادیگارد»، رضا کیانیان برای فیلم «کفش‌هایم کو»، پیمان معادی برای فیلم «ابد و یک روز»، نوید محمد‌زاده برای فیلم «خشم و هیاهو».

*بهترین بازیگر نقش مکمل زن: بهنوش بختیاری برای بازی در فیلم «من»، مریلا زارعی برای فیلم «دختر»، ژاله صامتی برای فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»، شبنم مقدمی برای فیلم‌های «زاپاس» و «نفس»، شیرین یزدان‌بخش برای فیلم «ابد و یک روز».

*بهترین نقش مکمل مرد: حمیدرضا آذرنگ برای فیلم «عادت نمی‌کنیم»، امیر جدیدی برای فیلم «من»، سیامک صفری برای فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»، آذرخش فراهانی برای فیلم «مالاریا»، نوید محمد‌زاده برای فیلم «ابد و یک روز».


فرصت امروز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار