عادت های ناپسند پس از غذا چیست؟
کد خبر: ۲۷۳۸۳
تاریخ انتشار: 2016 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
بنا بر تحقیقات جدید نوشیدن یک لیوان آب هویج ناشتا، روند پیری بدن را به تأخیر می اندازد و نقش مؤثری در شادابی و جوانی پوست دارد؛ از جمله فواید نوشیدن آب هویج قبل از صبحانه، می توان به موارد زیر اشاره کرد؛...
سعیده ملایی به گزارش «تابناک باتو»، بسیاری از مردم عادت دارند بعد از غذا چای یا قهوه می نوشند. پژوهش ها نشان می دهد که نوشیدن چای یا قهوه بلافاصله بعد از صرف غذا، نقش مستقیمی در ایجاد امراض و بیماری های جسمی دارد. جالب است بدانید که نوشیدن چای مستقیم پس از خوردن غذا هضم مواد غذایی را با مشکل مواجه می کند و باعث اکسیده شدن آن می شود که برای بدن به شدت مضر است.

پزشکان توصیه می کنند، حداقل تا سی دقیقه پس از خوردن غذا چای ننوشید. چای و قهوه همچنین آزاد شدن آهن را با اختلال مواجه می کند؛ از این روی، اگر نمی خواهید به کم خونی دچار شوید پس بعد از خوردن غذا چای ننوشید.

عادت های ناپسند پس از غذا چیست؟

همچنین پزشکان می گویند تا می توانید بین غذا خوردن و چای نوشیدن فاصله بیندازید تا مواد مغذی کافی به بدن شما برسد.

بنا بر تحقیقات جدید نوشیدن یک لیوان آب هویج ناشتا، روند پیری بدن را به تأخیر می اندازد و نقش مؤثری در شادابی و جوانی پوست دارد؛ از جمله فواید نوشیدن آب هویج قبل از صبحانه، می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

لاغری و ضد چاقی


آب هویج یک نوشیدنی کامل و مغذی است، به خصوص اگر با آب لیمو، آب چغندر یا اسفناج ترکیب شود، مغذی تر خواهد بود. البته نباید در نوشیدن آن در روز افراط کرد، زیرا دارای مقادیر قابل توجهی قند است.

عادت های ناپسند پس از غذا چیست؟

منبع ویتامین A

ترکیب آب هویج و شیر برای کودکان شیرخوار می تواند ویتامین A بدن آن ها را به طور کامل تأمین کند.

تقویت بینایی


آب هویج به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد مغذی و ویتامین A بسیار برای بینایی مفید است و باعث می شود که قدرت چشم و بینایی بالا برود. این نوشیدنی طبیعی برای رشد جنین و سلامت مادران باردار نیز بسیار مفید است.

روزنامه الوفاق
العالم
سعیده ملایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار