فردا مدارس کدام شهرها تعطیل است؟
کد خبر: ۲۷۳۷۱
تاریخ انتشار: 2016 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
بنابر اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، فردا مدارس مقطع ابتدایی بخش مزداوند، شهرستان سرخس، ششتمد، طرقبه، جغتای، کلات، جوین در نوبت صبح و مقطع ابتدایی و متوسطه اول نیشابور، میان جلگه، قوچان، چناران، گلبهار، زبرخان، احمدآباد و جلگه‌رخ در نوبت صبح تعطیل است.

برخی مدارس خراسان شمالی به دلیل برودت هوا چهارشنبه تعطیل اعلام شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با انتشار چهار اطلاعیه اعلام کرد : به علت برودت هوا و لغزندگی معابر، فردا 21 بهمن صبح برخی مدارس شهرستان های این استان فردا (چهارشنبه ) تعطیل می باشد.

 در این اطلاعیه ها تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه به شرح زیر اعلام شده است: مدارس متوسطه اول روستاهای گرمک، دارالشهدا و کاستان و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی تمامی مناطق شهری و روستایی شهرستان مانه و سملقان و شهرستان بجنورد، شهرستان راز و جرگلان ،مدارس تمامی مقاطع تحصیلی منطقه جیرستان و قوشخانه شهرستان شیروان تعطیل است.

سرما و یخبندان مدارس مناطق کوهستانی مازندران را تعطیل کرد
اداره کل آموزش و پرورش مازندران مدارس بخش هایی از مناطق کوهستانی مازندران را به علت ادامه بارش برف و یخبندان برای روز چهارشنبه تعطیل کرد.

 این اداره کل سه شنبه شب با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی مدارس مقطع ابتدایی بخش چهاردانگه شهرستان ساری فردا تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه ، مدارس مدارس روستای ' ورزان ' منطقه بلده شهرستان نور و مدارس پیش دبستانی شهر و روستاهای شهرستان کلاردشت نیز چهارشنبه تعطیل است.
بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران از عصر دوشنبه آغاز شد و تا صبح سه شنبه ارتفاع آن در برخی مناطق به حدود 40 سانتی متر رسید.

آموزش و پرورش مازندران برای امروز نیز مدارس هر سه مقطع تحصیلی شهر کلاردشت و روستاهای این شهرستان ، مدارس ابتدایی بخش کجور شهرستان نوشهر ، مدارس روستای ورزان بخش بلده و مدارس ابتدائی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی را تعطیل اعلام کرده بود .

تعطیلی مدارس در 11 شهر اردبیل/ یخ‌بندان و کاهش دما تا 14 درجه زیر صفر
برای دومین روز متوالی و بر اثر بارش برف و باران مدارس 11 شهر اردبیل تعطیل و دانش‌آموزان خانه‌نشین شدند.
 از اردبیل، بر اساس اطلاعیه صبح امروز آموزش و پرورش استان اردبیل در نوبت صبح امروز کلیه مقاطع در شهر انگوت و لاهرود تعطیل اعلام شد.
بر اساس همین اطلاعیه مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه در ارشق و مشگین‌شهر تعطیل اعلام شد.
آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرهای اردبیل، خلخال، سرعین، کوثر، نمین، نیر و هیر را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌های دوره اول و متوسطه در این شهرها با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

گیلان
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ،به علت بارش برف و کولاک شدید؛ فردا چهارشنبه 21 بهمن 94. کلیه مقاطع تحصیلی مدارس دیلمان و عمارلو در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام میگردد.
ايرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار