اعزام تیم پزشکی تخصصی بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم
کد خبر: ۲۷۱۸۶
تاریخ انتشار: 2016 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
به گزارش «تابناک باتو»، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان از اعزام چهل و سومین تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم عین دو اهواز خبر داد.

سرهنگ پاسدار عبدالنبی عبیداوی، اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و به منظور کمک و ارتقای وضعیت بهداشتی درمانی مناطق محروم جمعه این هفته 23 بهمن ماه جاری  بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با همکاری معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان گروهی از پزشکان متخصص با حضور در منطقه محروم عین دو اهواز، خدمات درمانی را به مردم محروم و کم برخوردار این منطقه ارائه می دهند.

وی  با بیان اینکه دارو به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد، افزود: برای اجرای این برنامه با همکاری مراکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از دو هفته قبل نسبت به شناسایی بیماران نیازمند به ویزیت تخصصی انجام شد که با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص این بیماران نیازمند خدمات ضروریرا دریافت خواهند کرد.

عبیداوی در ادامه عنوان کرد: چنانچه این افراد به خدمات جراحی و سایر خدمات پزشکی نیاز داشته باشند به بیمارستان های مربوطه معرفی می شوند.

 جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در پایان گفت: یکی از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خوزستان ارائه خدمات پزشکی به مردم مناطق محروم و کم برخودار استان خوزستان  با استفاده از ظرفیت ها و پتانسل های موجود با همکاری پزشکان بسیجی و داوطلب حضور در طرح های اعزام اکیپ های تخصصی  است.
حسین عبدالعزیزی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار