دستبندهایی برای زیبایی و تندرستی
کد خبر: ۲۷۱۸۴
تاریخ انتشار: 2016 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
می‌توان به یکی از تازه‌ترین نوع از انواع این تکنولوژی‌های نوظهور پرداخت؛ ساخت یک دستبند تندرستی توسط شرکت مایکروسافت.
دستبندهایی برای زیبایی و تندرستیجهان روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است و شرکت‌های معتبر به فکر ساخت تکنولوژی‌هایی برای راحتی و آسایش  مردم هستند؛ از طراحی وسیله هوشمند که پخت غذا را اعلام می‌کند تا لباس‌هایی ضد عرق برای ورزشکاران. در این میان می‌توان به یکی از تازه‌ترین نوع از انواع این تکنولوژی‌های نوظهور پرداخت؛ ساخت یک دستبند تندرستی توسط شرکت مایکروسافت.

دستبندهایی برای زیبایی و تندرستی

مایکروسافتی‌ها خواب‌تان را ارزیابی می‌کنند

دستبند جدیدی که شرکت مایکروسافت موفق به تولید آن شده است می‌تواند خواب انسان را ارزیابی کند و در بهترین زمان با صدای زنگ خود کاربر را از خواب بیدار کند. در ساخت این دستبند 10 حسگر که حسگر نوری ضربان قلب یکی از مهم‌ترین آنها است همراه با  یک میکروفون به کار گرفته شده است. با این دستبند از طریق ارتباط با گوشی می‌توانید برنامه‌های مختلف از قبیل موسیقی را دریافت کنید.

دستبند سامسونگ برای نه ‌خیلی ‌پول‌دارها

در حال حاضر دستبندی که شرکت سامسونگ طراحی کرده، با نام Triathlon شناخته شده است و از آن‌جا که گفته می‌شود این دستبند، ارزان‌قیمت است، امکاناتی را که شرکت مایکروسافت در ساخت این دستبند به کار برده است مانند حسگرهای نوری نخواهد داشت. طبق گزارش‌های مختلف در حال حاضر شرکت سامسونگ اطلاعات دقیقی از این محصول نداده است.

دستبندهایی برای زیبایی و تندرستی
دستبند آن‌پلاسی‌ها هم در راه است

در حالی که شرکت آن‌پلاس بیشتر در تولید تلفن‌های هوشمند مهارت دارد ولی اخیرا به گزارش یکی از وب‌سایت‌های تکنولوژی و به گفته Carl Pei (یکی از موسسان این شرکت) این شرکت موفق به ساخت دستبند تندرستی شده است. اما این شرکت قصد دارد بیشتر تمرکزش را روی موبایل‌هایش بگذارد و قصد ندارد تا  بهبود بخشیدن وضع موبایل‌هایش این محصول را وارد بازار کند.

مدآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار