بهرام رادان با کت و شلوار دی‌کاپریو+عكس
کد خبر: ۲۶۸۷۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 05    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
بیش از همیشه به آیین‌های رسمی سینمایی جهان نزدیک بود. ستاره‌ها در این شب، انرژی، هزینه و زمان قابل توجهی برای آراستگی ظاهرشان صرف کرده بودند. از استایل کلی لباس‌ها و آرایش‌ها و مدل موها این‌طور به نظر می‌آمد که امسال، شیک‌پوشی و آراستگی بیشتر از همیشه مشتری دارد. در قسمت اول سلسله‌گزارش‌های «مدآنلاین» از شب افتتاحیه، نگاهی به لباس برخی از مشهورترین ستارگان این شب انداخته‌ایم. هر روز با ما و گزارش‌های‌مان از نوع پوشش ستارگان روی فرش قرمز سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر همراه باشيد

ساره بیات؛ ترکیب ظرافت و زنانگی / ساره بیات از خوش‌لباس‌های شب گذشته تالار وحدت بود. او با توجه به این‌که قد بلندی ندارد و ظریف است، لباسی را انتخاب کرده بود که او را بلندتر و چهارشانه نشان می‌داد در حالی که هم‌چنان ظریف به چشم می‌آمد. کفش‌های جیر او ده سانت پاشنه داشت و این پاشنه باریک و نوک‌تیز کفش، به ظرافت و زنانگی او کمک کرده بود. کفش‌های این ستاره سینما مطابق با مد فصل زمستان امسال، ساق‌دار بود و تا مچ پا را کاملا می‌پوشاند. شلوار مشکی راسته و ساده‌ او بلند بود و تا روی کفش می‌آمد. فرم راسته که روی مچ کمی تنگ می‌شد به بلندتردیده‌شدن او باز هم کمک می‌کرد. اما آن چه در ظاهر این ستاره خوش لباس سینما بیش‌تر از همه جلوه داشت کت او بود که رنگ بسیار خاصی داشت؛ ‌ترکیبی از آجری و قرمز تیره. این کت راسته روی کمر تنگ می‌شد و یقه ایستاده‌ای داشت. آستین‌ها به سبک کیمانویی و جیب‌ها پاکتی بود که البته کاملا طراحی شده بود و سلیقه و خلاقیت طراح آن که پا را از ساختارهای رایج فراتر گذاشته، قابل لمس بود. جنس پارچه این کت فوتر مرغوبی بود که نرم و مخملی به چشم می‌آمد. شومیز مشکی آستین بلند که آستین آن به تو تا خورده بود و روسری مشکی ابریشمی ساده در هم خوانی کامل با همه اجزای استایل ساره بیات قرار داشت. این ست زیبا را کیف شب گران‌قیمت لویی ویتون تکمیل می‌کرد. این ستاره سینما پیش از این در جشنواره کن سال گذشته از این کیف استفاده کرده بود. انگشتر جواهر پهنی با نگین‌های درشت برلیان و ساعتی با قاب برلیان که به نظر از مدل‌های رولکس می‌آمد زیورآلات گران قیمت این ستاره مشهور سینما روی فرش قرمز مراسم افتتاحیه جشنواره فجر بودند.

ساره بیات؛ ترکیب ظرافت و زنانگی / ساره بیات از خوش‌لباس‌های شب گذشته تالار وحدت بود. او با توجه به این‌که قد بلندی ندارد و ظریف است، لباسی را انتخاب کرده بود که او را بلندتر و چهارشانه نشان می‌داد در حالی که هم‌چنان ظریف به چشم می‌آمد.

 کفش‌های جیر او ده سانت پاشنه داشت و این پاشنه باریک و نوک‌تیز کفش، به ظرافت و زنانگی او کمک کرده بود. کفش‌های این ستاره سینما مطابق با مد فصل زمستان امسال، ساق‌دار بود و تا مچ پا را کاملا می‌پوشاند. شلوار مشکی راسته و ساده‌ او بلند بود و تا روی کفش می‌آمد. فرم راسته که روی مچ کمی تنگ می‌شد به بلندتردیده‌شدن او باز هم کمک می‌کرد.

 اما آن چه در ظاهر این ستاره خوش لباس سینما بیش‌تر از همه جلوه داشت کت او بود که رنگ بسیار خاصی داشت؛ ‌ترکیبی از آجری و قرمز تیره. این کت راسته روی کمر تنگ می‌شد و یقه ایستاده‌ای داشت. آستین‌ها به سبک کیمانویی و جیب‌ها پاکتی بود که البته کاملا طراحی شده بود و سلیقه و خلاقیت طراح آن که پا را از ساختارهای رایج فراتر گذاشته، قابل لمس بود. جنس پارچه این کت فوتر مرغوبی بود که نرم و مخملی به چشم می‌آمد.

شومیز مشکی آستین بلند که آستین آن به تو تا خورده بود و روسری مشکی ابریشمی ساده در هم خوانی کامل با همه اجزای استایل ساره بیات قرار داشت. این ست زیبا را کیف شب گران‌قیمت لویی ویتون تکمیل می‌کرد. این ستاره سینما پیش از این در جشنواره کن سال گذشته از این کیف استفاده کرده بود. انگشتر جواهر پهنی با نگین‌های درشت برلیان و ساعتی با قاب برلیان که به نظر از مدل‌های رولکس می‌آمد زیورآلات گران قیمت این ستاره مشهور سینما روی فرش قرمز مراسم افتتاحیه جشنواره فجر بودند.

سحر دولتشاهی؛ ستاره متفاوت / در برنامه روی خط مد ما در «رادیومدانلاین» هم از زبان کارشناسان خواهید شنید که سحر دولتشاهی، خوش‌پوش‌ترین بازیگر شب افتتاحیه بوده است. دولتشاهی با لباس متفاوتی که انتخاب کرده بود توجه‌ همه را به سمت خود جلب کرد. این ستاره سینما لباسش را کاملا با ایده‌ها و سلیقه شخصی خود با همکاری تارا پرورش، طراح لباس، طراحی کرده بود که البته نتیجه چشمگیری هم داشت. این لباس، طرح ابتدایی ساده‌ای است که با کمی خلاقیت و سلیقه تبدیل به لباسی متفاوت و خاص شده است. بلوز سفید و شلوار راسته گشاد مشکی تافته ترکیب اولیه لباس را تشکیل می‌دهد اما روی شلوار پارچه‌ای از همان جنس و رنگ به شکل دامن کوتاهی کار شده است که هم لباس را پوشیده کرده و هم تفاوت و زیبایی بصری ایجاد کرده است. اما جلوه این لباس بی شک مدیون شنل پشمی خاص آن بود. این شنل از پشت بلند بود و از جلو روی سینه کوتاه می شد و برش متفاوت و ویژه‌ای داشت. پارچه آن پشم طوسی بود و از تو آستر ساتن قرمز گوجه‌ای داشت که سرمای رنگ‌های سفید و مشکی و خاکستری را با گرمای خود آب کرده بود.  اما نقطه ضعف این طرح در این بود که سحر دولتشاهی را درشت و سنگین نشان می‌داد و شاید برای این اندام انتخاب‌های بهتری هم می‌توانست وجود داشته باشد.

سحر دولتشاهی؛ ستاره متفاوت / در برنامه روی خط مد ما در «رادیومدانلاین» هم از زبان کارشناسان خواهید شنید که سحر دولتشاهی، خوش‌پوش‌ترین بازیگر شب افتتاحیه بوده است. دولتشاهی با لباس متفاوتی که انتخاب کرده بود توجه‌ همه را به سمت خود جلب کرد.

این ستاره سینما لباسش را کاملا با ایده‌ها و سلیقه شخصی خود با همکاری تارا پرورش، طراح لباس، طراحی کرده بود که البته نتیجه چشمگیری هم داشت. این لباس، طرح ابتدایی ساده‌ای است که با کمی خلاقیت و سلیقه تبدیل به لباسی متفاوت و خاص شده است. بلوز سفید و شلوار راسته گشاد مشکی تافته ترکیب اولیه لباس را تشکیل می‌دهد اما روی شلوار پارچه‌ای از همان جنس و رنگ به شکل دامن کوتاهی کار شده است که هم لباس را پوشیده کرده و هم تفاوت و زیبایی بصری ایجاد کرده است. اما جلوه این لباس بی شک مدیون شنل پشمی خاص آن بود. این شنل از پشت بلند بود و از جلو روی سینه کوتاه می شد و برش متفاوت و ویژه‌ای داشت. پارچه آن پشم طوسی بود و از تو آستر ساتن قرمز گوجه‌ای داشت که سرمای رنگ‌های سفید و مشکی و خاکستری را با گرمای خود آب کرده بود. اما نقطه ضعف این طرح در این بود که سحر دولتشاهی را درشت و سنگین نشان می‌داد و شاید برای این اندام انتخاب‌های بهتری هم می‌توانست وجود داشته باشد.

بهرام رادان؛ خوش‌تیپ‌ترین مرد افتتاحیه / بهرام رادان که در سال‌های اخیر بیشتر لباس‌هایش را از برند لباس مردانه شخصی‌دوز مسیح‌زاد تهیه می‌کند شب گذشته هم لباس شب خوش‌دوخت و زیبایی را انتخاب کرده بود هر چند کاملا مطمئن نیستیم این لباس باز هم از آثار شاگرد بیژن پاکزاد بوده باشد. هر چه بود اغراق نیست اگر رادان را خوش تیپ‌ترین ستاره مرد افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بدانیم. چون اگر هم رادان خوش تیپ نباشد قطعا لئوناردو دیکاپریو که رادان لباس او در گلدن‌گلاب را پوشیده بود خوش تیپ است.  این سوپراستار سینما که با فیلم بارکد در سی و چهارمین دوره جشنواره حضور دارد روی فرش قرمز پالتو کرم رنگ برند بربری که طبق مد سال دابل برست بود، یعنی دو سمت کت با دو ردیف دکمه عمودی و افقی روی هم آمده بودند، و یقه بلیزر داشت، ظاهر شد. استایل او کاملا فرمال و مناسب مراسم رسمی شب بود. رادان که مجری قسمت تجلیل از رضا کیانیان و رویا تیموریان در این مراسم بود با کت و شلوار مشکی که سر آستین و یقه ساتن براق داشت به روی سن آمد. این لباس دقیقا مشابه لباس دیکاپریو در مراسم گلدن گلاب بود. یقه کت همچنان بلیزر بود اما این بار دکمه‌ها عمدی و در یک ردیف بودند. پیراهن سفید یقه بسته و کفش‌های چرمی مشکی ست مرد شیک سینما را تکمیل می‌کرد. نوع برش و دوخت لباس به بهتر و زیباتر دیده شدن اندام کمک کرده بود. بهرام رادان را نمی‌توان مردی بلند قد دانست اما با انتخاب لباس مناسب بلند و چهارشانه دیده می‌شد.

بهرام رادان؛ خوش‌تیپ‌ترین مرد افتتاحیه / بهرام رادان که در سال‌های اخیر بیشتر لباس‌هایش را از برند لباس مردانه شخصی‌دوز مسیح‌زاد تهیه می‌کند شب گذشته هم لباس شب خوش‌دوخت و زیبایی را انتخاب کرده بود هر چند کاملا مطمئن نیستیم این لباس باز هم از آثار شاگرد بیژن پاکزاد بوده باشد.
 هر چه بود اغراق نیست اگر رادان را خوش تیپ‌ترین ستاره مرد افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بدانیم. چون اگر هم رادان خوش تیپ نباشد قطعا لئوناردو دیکاپریو که رادان لباس او در گلدن‌گلاب را پوشیده بود خوش تیپ است.

 این سوپراستار سینما که با فیلم بارکد در سی و چهارمین دوره جشنواره حضور دارد روی فرش قرمز پالتو کرم رنگ برند بربری که طبق مد سال دابل برست بود، یعنی دو سمت کت با دو ردیف دکمه عمودی و افقی روی هم آمده بودند، و یقه بلیزر داشت، ظاهر شد. استایل او کاملا فرمال و مناسب مراسم رسمی شب بود. رادان که مجری قسمت تجلیل از رضا کیانیان و رویا تیموریان در این مراسم بود با کت و شلوار مشکی که سر آستین و یقه ساتن براق داشت به روی سن آمد. این لباس دقیقا مشابه لباس دیکاپریو در مراسم گلدن گلاب بود.

یقه کت همچنان بلیزر بود اما این بار دکمه‌ها عمدی و در یک ردیف بودند. پیراهن سفید یقه بسته و کفش‌های چرمی مشکی ست مرد شیک سینما را تکمیل می‌کرد. نوع برش و دوخت لباس به بهتر و زیباتر دیده شدن اندام کمک کرده بود. بهرام رادان را نمی‌توان مردی بلند قد دانست اما با انتخاب لباس مناسب بلند و چهارشانه دیده می‌شد.

مهناز افشار؛ مادرانه متفاوت / *مهناز افشار ، سوپراستار زن سینمای ایران، که از غایبین دوره گذشته جشنواره بود امسال از روز افتتاحیه متفاوت ظاهر شد. او که بعد از ازدواج و مادرشدن کمی استایلش تغییر کرده شب گذشته کت و دامن خوش‌دوخت و خانمانه‌ای از طرح‌های مهرنوش طبیبی را برای حضور روی صحنه انتخاب کرده بود. دامن این لباس مشکی، فن بلند بود که تا زیر زانو می‌آمد. کت سفید و مشکی آن که از زیر سینه و روی کمر کمی تنگ می‌شد یقه ایستاده و آستین کیمانویی طراحی شده داشت و می‌توانستید امضای مهرنوش طبیبی را روی آن احساس کنید. این سوپراستار سینما زیر کت بلوز یقه اسکی مشکی ساده پوشیده بود که آستین بلند چرم داشت که البته ترکیب چرم و پارچه از مدهای زمستان امسال است. مهناز افشار این لباس را با بوت بلند چرم ست کرده بود. هر چند پوشیدن بوت در مراسم‌های رسمی شب دنیا باب نیست اما ظاهرا در ایران به عنوان راهی برای پوشیده‌تر بودن است.

مهناز افشار؛ مادرانه متفاوت / *مهناز افشار ، سوپراستار زن سینمای ایران، که از غایبین دوره گذشته جشنواره بود امسال از روز افتتاحیه متفاوت ظاهر شد. او که بعد از ازدواج و مادرشدن کمی استایلش تغییر کرده شب گذشته کت و دامن خوش‌دوخت و خانمانه‌ای از طرح‌های مهرنوش طبیبی را برای حضور روی صحنه انتخاب کرده بود. دامن این لباس مشکی، فن بلند بود که تا زیر زانو می‌آمد. کت سفید و مشکی آن که از زیر سینه و روی کمر کمی تنگ می‌شد یقه ایستاده و آستین کیمانویی طراحی شده داشت و می‌توانستید امضای مهرنوش طبیبی را روی آن احساس کنید.

این سوپراستار سینما زیر کت بلوز یقه اسکی مشکی ساده پوشیده بود که آستین بلند چرم داشت که البته ترکیب چرم و پارچه از مدهای زمستان امسال است. مهناز افشار این لباس را با بوت بلند چرم ست کرده بود. هر چند پوشیدن بوت در مراسم‌های رسمی شب دنیا باب نیست اما ظاهرا در ایران به عنوان راهی برای پوشیده‌تر بودن است.

میلاد کی‌مرام؛ لباسی به رنگ صلح / میلاد کی مرام را هم باید از ستارگان خوش‌لباس شب گذشته دانست که لباسی فکر شده و قصه‌دار پوشیده بود. او اوورکت سفید پشمی را با شلواری از برند زارا و کفش‌های اسپرت سفید برند نایکی ست کرده بود. این ستاره جوان که با فیلم «امکان مینا» از شانس‌های دریافت سیمرغ این دوره است «خانه مد راد» را برای لباس‌هایش در این دوره از جشنواره انتخاب کرده است. امیر راد این کت بلند را که در آن المان‌های روز دنیا  با نگاهی ایرانی ترکیب شده است طراحی کرده. این طرح پیامی روشن و سپید دارد و به گفته طراحش:«لباسی از آینده است که بیننده را به صلح دعوت می‌کند.» در این لباس با دکمه‌هایی از فیبر کربن که روی آن خطوط هندسی نقش بسته،‌ و دو نشان مشکی در سرشانه و سرآستین بر روی قابی سفید، نگاهی مینمال و آزاد اندیش را شاهد بودیم. یقه‌ی نظامی و نوع چیدمان دکمه‌ها که دبل برست بود، با فضای مد روز دنیا هماهنگی داشت و البته ترکیب لباس فرمال و اسپرت هم این روزها بین ستارگان جوان جهان باب است.

میلاد کی‌مرام؛ لباسی به رنگ صلح / میلاد کی مرام را هم باید از ستارگان خوش‌لباس شب گذشته دانست که لباسی فکر شده و قصه‌دار پوشیده بود. او اوورکت سفید پشمی را با شلواری از برند زارا و کفش‌های اسپرت سفید برند نایکی ست کرده بود. این ستاره جوان که با فیلم «امکان مینا» از شانس‌های دریافت سیمرغ این دوره است «خانه مد راد» را برای لباس‌هایش در این دوره از جشنواره انتخاب کرده است.

 امیر راد این کت بلند را که در آن المان‌های روز دنیا با نگاهی ایرانی ترکیب شده است طراحی کرده. این طرح پیامی روشن و سپید دارد و به گفته طراحش:«لباسی از آینده است که بیننده را به صلح دعوت می‌کند.» در این لباس با دکمه‌هایی از فیبر کربن که روی آن خطوط هندسی نقش بسته،‌ و دو نشان مشکی در سرشانه و سرآستین بر روی قابی سفید، نگاهی مینمال و آزاد اندیش را شاهد بودیم.

 یقه‌ی نظامی و نوع چیدمان دکمه‌ها که دبل برست بود، با فضای مد روز دنیا هماهنگی داشت و البته ترکیب لباس فرمال و اسپرت هم این روزها بین ستارگان جوان جهان باب است.

مد آنلاين
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
14
2
وای چقدر خوش لباسن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
سلیقه ت منو کشته
موسوی از یزد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
0
2
واقعا کجای این پوشش ها شیک و قشنگه
چه زیبایی و آراستگی ای داره
بی مفهوم و بی معنی
بازم به پوشش مردها
واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
وای، وای
مری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
5
اگه اون لباس کی‌مرام رو من (شهروند عادی جامعه) بپوشم و توی خیابون راه برم بلاشک همه من را با انگشت نشون می‌دن و بهم می‌خندن ولی ایشون کی هستن: سوپررررررررررر استاااااااااارررررررررررررر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
2
1
شما طراح مد و خیاط هم دارید حرفه ای نظر دادی ها
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
0
0
خب بین یه هنرمند و یه شهروند عادی قطعأ خیلی تفاوت هاست این دوستمون گفته اگه من تو شهرمون این لباسو بپوشم همه مسخرم میکنن ، اگه اینجوری بود تمام مردم باید هنرمند باشن شما هم میتونستی بری درس موسیقی یا بازیگری بخونی و به اینجا برسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار