حمله به یک چهره جنجالی که انتظارش را نداشتید!
کد خبر: ۲۶۲۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
خبرگزاری تسنیم، در یادداشتی از توئیت بحث‌برانگیز حسن عباسی، چهره جنجالی اصولگرا به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم، در یادداشتی از توئیت بحث‌برانگیز حسن عباسی، چهره جنجالی اصولگرا به شدت انتقاد کرد.

 

حمله به یک چهره جنجالی که انتظارش را نداشتید!

 

در این یادداشت آمده:

* یک حساب کاربری در توئیتر که با نام «‌‌حساب رسمی حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین» فعالیت می‌کند، در توئیتی به فوتبالیست‌ها اهانت کرده و همین موضوع حاشیه‌هایی را پدید آورده است.

* با توجه به تعداد دنبال‌کنندگان و وضعیت صفحه حسن عباسی، احتمال اینکه این صفحه به حسن عباسی وابسته باشد زیاد است؛ لذا در صورتی که این توئیت حاشیه‌ساز از او نیست باید این موضوع را تکذیب کند و در غیر اینصورت کمترین کار لازم، عذرخواهی بابت این توئیت است.

* حسن عباسی که در گذشته هم اظهارات توهین‌آمیزش علیه کلیت فوتبالیست‌های کشور حاشیه‌ساز شده بود، تنها چند روز مانده به بازی حساس ایران و انگلستان و در شرایطی که تیم ملی احتیاج به آرامش روانی دارد چنین حاشیه ساز شده است.

  • حالا یک حساب توئیتری با نام حسن عباسی بعنوان یار کمکی شبکه‌های معاند وارد میدان شده است، انتظار می‌رود در صورتی که این صفحه مربوط به حسن عباسی است، مسئولان در برابر این اظهارات غیراخلاقی و حاشیه‌ساز وی تصمیم قاطع بگیرند.
  • تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
2
همه میدونن که آقای عباسی هر وقت خواسته دهنشو به روی همه به شکل فجیعی باز کرده و هرگز برخوردی با ایشان نشده چرا که در جناح اصولگراست . الان هم صرفا برای فریب مردم و رد گم کنی و نمایش کاذب احضار شده ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار