سرنوشت مبهم کودک جنجالی طرفدار مسی + تصاویر
کد خبر: ۲۵۹۰۴
تاریخ انتشار: 2016 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
روز گذشته یک شبکه تلویزیونی کرد زبان، پسرک عراقی را به عنوان هوادار مسی معرفی کرد. تصویری که می‌بینید مربوط به یک کودک طرفدار مسی از شهر دهوک واقع در کردستان عراق است و شبکه خبری کردستان پیراهن بارسلونا با شماره مسی را به وی هدیه دادند، پرویز پرستویی عکس این کودک را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

کودک عراقی با پیراهن مسی شناسایی شد+ تصاویر

اما امروز عکس اصلی این کودک منتشر و مشخص شد که مجریان آن شبکه تلویزیونی همه را به اشتباه انداخته اند. در واقع پسرک طرفدار مسی که از پلاستیک راه راه برای خود پیراهن شماره ده تیم ملی آرژانتین ساخته بود مرتضی احمدی از ایالت غزنی افغانستان است.

عظیم احمدی، عموی مرتضی که در استرالیا زندگی می‌کند، پس از پخش شدن عکس مرتضی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد این کودک، برادر زاده او است و در افغانستان زندگی می‌کند.

پدر او عارف احمدی در این خصوص گفت: مرتضی واقعاً مسی را دوست دارد اما من یک کشاورز ساده هستم و هیچ وقت امکان خریدن پیراهن مسی را ندارم به همین خاطر مرتضی خودش دست به کار شد تا برای خود با کیسه پلاستیک راه راه پیراهن مسی درست کند.

تصویر زیر، عکس این کودک طرفدار مسی است که در صفحه توئیتر طرفداران این بازیکن منتشر شده است.

کودک عراقی با پیراهن مسی شناسایی شد+ تصاویر

البته همچنان در هویت واقعی این کودک شبهه وجود دارد و حتی با انتشار تصاویر واقعی آن، اسم و محل سکونت وی تایید نشده است و مسی تاکنون در پیج اینستاگرام خود این خبر را تائید نکرده است.

کودک عراقی با پیراهن مسی شناسایی شد+ تصاویر

گفتنی است؛ در هفته گذشته تصویری از کودک عراقی که کیسه پلاستیکی به رنگ پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده و پشت آن نام مسی نوشته شده بود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که این تصویر به دست خود مسی هم رسید به نحوی که وی اقدام به ایجاد کمپینی برای پیدا کردن این کودک و اهدای لباس ورزشی خود به او کرد.

«لیونل مسی» از طرفدارانش خواست تا در پیدا کردن یک پسربچه کرد عراقی کمک کنند، تا او پیراهن خودش را به وی هدیه دهد.

کودک عراقی با پیراهن مسی شناسایی شد+ تصاویر
باشگاه خبر نگاران جوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار