برترین مدل های کت و شلوار دامادی سال
کد خبر: ۲۴۷۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 January 17    -    ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
اگر شما نیز به‌دنبال کت‌ شلواری متفاوت برای مراسم ازدواج خود هستید، مجموعه‌ای از کت‌ شلوار انگلیسی را گردآوری کرده‌ایم که جزو برترین مدل‌های سال نیز محسوب می‌شوند.
بیشتردامادهایی که در آستانه ازدواج هستند، وقت زیادی صرف گشت‌وگذار و انتخاب کت‌ شلوار می‌کنند. بیشتر اوقات وسواس و استرس خرید سبب می‌شود تا معمولا کت‌ شلواری نامناسب خریداری شود که باب میل داماد نیز نخواهد بود.

بسیاری از افراد به مراسم ازدواج به چشم یک ماجراجویی می‌نگرند و صرفا به‌دنبال ثبت بهترین لحظه‌ها در این مراسم به‌یادماندنی هستند. همین ماجراجویی سبب می‌شود تا انتخاب کت‌ شلوار برای مراسم، خود یک ماجراجویی و هیجان باشد. این دسته افراد معمولا بهترین کت‌ شلوار را خریداری می‌کنند و در بیشتر مواقع از انتخاب‌شان راضی هستند.

اگر شما نیز به‌دنبال کت‌ شلواری متفاوت برای مراسم ازدواج خود هستید، مجموعه‌ای از کت‌ شلوار انگلیسی را گردآوری کرده‌ایم که جزو برترین مدل‌های سال نیز محسوب می‌شوند. جنس‌های بسیار مرغوب، رنگ‌های متفاوت و فیت بودن بسیار مناسب آن‌ها از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که این دسته از کت‌وشلوارها را خاص کرده‌است. مدل‌های قدیمی کم‌کم بازنشسته شده و جای خود را به مدل‌های جدید می‌دهند. بهتراست نگاهی به این مدل‌ها بیندازیم.

برترین مدل های کت و شلوار دامادی سال

کت‌ شلوار فلانل

کت‌ شلوارهای از جنس فلانل، کاملا پنبه‌ای و بسیار مرغوب هستند. این مدل بسیار خاص، علاوه بر جنس مرغوب، وزن بسیار پایینی دارد و راحتی خاصی نیز به‌همراه دارد. می‌توان گفت در بیشتر مناطق انگلستان، کت‌شلوار فلانل موردپسند است و بیشتر ساکنان این کشور فلانل برتن می‌کنند. از نکات بسیار برجسته این مدل، رنگ‌های متنوع آن است. همین محبوبیت در کشور انگلستان، پای این ترند را به کشور ما نیز باز کرده و اکنون مدل‌های متنوعی از آن را می‌توانید در بازار بیابید.  این مدل به دلیل مرغوبیت جنسش، قیمت  به نسبت بالایی نسبت به‌ مدل‌های دیگر دارد اما صرف‌از نظر از قیمت، ماندگاری بسیار طولانی نیز دارد که می‌توانید سالیان متمادی از آن استفاده کنید.

برترین مدل های کت و شلوار دامادی سال

برترین مدل های کت و شلوار دامادی سال

کت‌ شلوار طرح‌دار

این طرح برخلاف مدل فلانل، درصد پلی‌استر بالاتری دارد اما هیچ نگران نباشید. این درصد به‌حدی نیست که کت‌ شلوار برتن شما بدرخشد یا در زیر نور آفتاب، براق دیده شود. این مدل نیز در کشور انگلستان محبوبیت خاصی دارد وبیشتر در مراسم ازدواج از آن استفاده می‌کنند. این مدل در رنگ‌ها و طرح‌های متعددی عرضه شده و در بیشتر فروشگاه‌ها می‌توانید آن‌ها را بیابید.

برترین مدل های کت و شلوار دامادی سال

کت‌ شلوار نفتی

این طرح هم‌چنان که از نامش پیداست، بیشتر در رنگ آبی نفتی عرضه می‌شود. اما رنگ‌های دیگری از آن نیز نظیر مشکی و طوسی نیز اخیرا عرضه شده که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مرغوبیت جنس این مدل نیز هم‌چون مدل‌های قبلی بسیار بالاست و مورد تایید استفاده کنندگان قرار گرفته است. با یک‌بار امتحان این ترند، فیت بودن آن را برتن خود احساس خواهیدکرد.

برترین مدل های کت و شلوار دامادی سال

نکته

از برجسته‌ترین نکات درخصوص این طرح‌های انگلیسی، متفاوت بودن رنگ جلیقه با خود کت‌شلوار است. همین تفاوت زیبایی خاصی به‌ این مدل‌ها داده است که با انتخاب کراوات مناسب، زیبایی آن را خودتان نیز حس خواهید کرد.

مدآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
15
4
تبلیغ کراوات!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
1
1
چرا مدل های دیگر را ننوشتید:
کت و شلوار خاکستری
کت و شلوار سفید
کت و شلوار راه راه
کت و شلوار فاستونی
کت و شلوار مجلسی
........!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار