کشف حجاب بهارک صالح نیا و دردسر تلويزيون
کد خبر: ۲۴۶۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 January 18    -    ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

بهارک صالح نیا در پشت بام تهران

هنوز زمان زیادی از ماجرای کشف حجاب صدف طاهریان و چکامه چمن‌ ماه و پیوستن‌ رابعه اسکویی و مهدی مظلومی به برخی شبکه‌ های ماهواره‌ای نمی‌گذرد که حالا یکی دیگر از بازیگران زن جوان سینمای ایران عکس های بدون حجاب خود را منتشر می‌کند.

بهارک صالح نیا بازیگری است که فیلم مجید مجیدی را روی پرده دارد. این بازیگر امسال فیلم «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را نیز در جشنواره فجر خواهد داشت. او همچنین تصویری از حضور خود در پشت صحنه سریال در حال پخش «پشت بام تهران» منتشر کرده است که در ادامه می بینید.

 


حذف نقش بهارک صالح نیا در فیلم "یتیم خانه تهران"

«ابوالقاسم طالبی» کارگردان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در باره حذف نقش «بهارک صالح نیا» که به تازگی کشف حجاب کرده در گفت و گویی گفت: «بهارک صالح نیا» در فیلم «یتیم خانه ایران» یکی ازنقشهای ریز و فرعی را ایفا می کرد البته چنین بازیگرانی در فیلم ما بسیار بودند این فیلم ١٨٠ دقیقه بود و ما در تدوین ابتدایی و پیش از اینکه این بازیگر از ایران خارج شود این نقش های ریز را از فیلم درآورده بودیم.



وی افزود: با توجه به زمان ١٨٠ دقیقه ای فیلم ما می خواستیم فیلم رابرای نمایش کوتاه ترکنیم و به همین دلیل این نقش ها را درهمان تدوین ابتدایی حذف کردیم زیرا با اینکار ریتم فیلم تندتر می شد و برای نمایش مناسب تر می شد.

 
وی خاطر نشان کرد: تدوین این فیلم چند ماه پیش به پایان رسیده ما فقط فیلمبرداری برخی سکانس های پایانی که مربوط به زمان حال بود را انجام نداده بودیم که آن هم ربطی به بازی این فرد نداشت.

 
«طالبی» خاطر نشان کرد: می خواهم به این نکته تأکید کنم که تدوینگر ما در حال حاضر اصلاَ در ایران نیست و خروج این بازیگر از کشور لطمه ای به فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» نزد.

 
گفتنی است " بهارک صالح نیا" که اولین کار خود را با یک نقش کوچک در فیلم یتیم خانه ایران" به کارگردانی ابوالقاسم طالبی آغاز کرده بود ساعاتی پیش این بازیگر نقش‌های متفرقه در صفحه شخصی خود از پیوستن به شبکه جم خبر داد و عکس‌های خود بعد از کشف حجاب را منتشر نمود.

اكباتان آنلاين
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
انشالله جامعه ما روز به روز بیشتر به سمت افکار مثبت پیش بره.حجاب یه مساله کاملا شخصیه.خانواده من همگی حجاب دارن ولی به نظر من میشه بازتر با این مساله برخورد کرد.مگر ما از کل جهان اسلام مسلمونتریم که همه جا حتی عربستان با اون فضای بسته سیاسی و مذهبی حجاب اختیاریه ولی اینجا اجباره؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار