پرواز انسان با اسب بالدار مجازی!؟ + عکس
کد خبر: ۲۴۴۷۲
تاریخ انتشار: 2016 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
سواری با یک اسب بالدار مجازی می تواند تجربه ای دلچسب باشد اما یک شرکت آلمانی به نام Hyve تصمیم گرفته این تجربه را با رنگ و بویی اندک واقعی تر برای کاربران به ارمغان بیاورد.

تجربه سواری با یک اسب بالدار مجازی+عکس

Johannes Scholl طراحی است که دو سال گذشته را صرف تولید و ساخت Icaros کرده است؛ نوعی پایه که کاربر از آن بالا رفته و پرواز را برایش شبیه سازی می کند. این دستگاه هیچگونه موتور یا قطعه هیدرولیکی ندارد و پرواز را صرفا به واسطه حس توازن بدن خودتان در آن احساس خواهید کرد.

عملکرد دستگاه به این صورت است: پس از آنکه سوار Icaros شدید (البته اگر درست این کار را انجام داده باشید) یک هدست واقعیت مجازی نظیر Gear VR سامسونگ یا آکیلس ریفت در اختیارتان قرار داده می شود.

با فشردن دکمه ای روی بخش جعبه مانندی که در دسته دستگاه تعبیه شده است، تنها بازی در نظر گرفته شده برای این محصول شروع به پخش شدن می کند و بر فراز یک فلات یخ زده به پرواز در می آیید.

با استفاده از دکمه دیگر می توانید سرعت خود را به بالاترین حد ممکن برسانید. همزمان با سواری می توانید وزن خود را به طرفین انتقال داده و باعث حرکت دستگاه شوید و حرکات شما در دنیای واقعی به بازی انتقال پیدا می کنند و اگر بخواهیم در یک کلام آن را توصیف نماییم می توانیم از عبارت «عجیب» برای آن استفاده نماییم.

برای آنها که بار اول سواری با این دستگاه را تجربه می کنند، ممکن استفاده استفاده از آن بیشتر شبیه به کاربرد یکی از وسایل ورزشی در باشگاه به نظر بیاید (که این مساله اصلا هم عجیب نیست چراکه دستگاه در ابتدا به عنوان نوعی وسیله ورزشی طراحی شده بود) اما بعد از اندک زمانی تصور می کنید که در آسمان ها و برفراز یکی از همان یخچال های طبیعی در حال حرکت هستید.

اما وقتی حس پرواز در آسمان شروع به شکل گرفتن در شما می کند، متوجه می شوید که نمی توانید بدن و پاهای خود را در یک راستا نگه دارید و پاهایتان مرتبا از دستگاه جدا می شوند و نوعی حس افتادن را تجربه خواهید کرد که میتواند اندکی دلهره آور باشد. اینکه Icaros تا چه اندازه مورد توجه علاقمندان به دنیای واقعیت مجازی قرار می گیرد مساله ایست که جز با گذر زمان مشخص نخواهد شد.

کنجکاو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار