جدال 3 روزه مرد بی‌خانمان با مرگ + عکس
کد خبر: ۲۴۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
مرد بی‌خانمان که سه روز در کانال آب گرفتار شده بود و در این مدت با خوردن آب کانال زنده مانده بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

ابوالفضل رضایی، مسئول آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر در این باره گفت: روز یکشنبه 20 دی یکی از مهندسان شهرداری هنگام تردد در اطراف بوستان فدک باقرشهر، مشاهده کرد مردی در حالی که لباس مندرس به تن دارد، داخل کانال آب افتاده و بسختی نفس می‌کشد. او سعی کرد وی را نجات دهد اما موفق نشد. مرد مهندس با اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفت و برای نجات این مرد کمک خواست .

وی اضافه کرد: با گزارش افتادن مرد میانسال به داخل کانال آب، آتش‌نشانان همراه گروهی از امدادگران اورژانس در محل حادثه حضور یافتند و مشاهده کردند مردی 50 ساله در کانال آب به عمق دو متر گرفتار شده است.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر تصریح کرد: آتش‌نشانان وارد عمل شده و همراه تجهیزاتی که آورده بودند، توانستند وارد کانال آب شده و مرد میانسال را که مصدوم و بی‌حال شده بود، نجات دهند. این درحالی بود که ماموران آتش‌نشانی به گفت‌وگو با وی پرداختند تا شاید بتوانند نشانی از خانواده‌اش بیابند و او را تحویل آنها بدهند، اما مشخص شد که این مرد میانسال مسعود نام دارد و معتاد است. او سال‌ها قبل توسط اعضای خانواده‌اش طرد شده بود. مرد معتاد از یک ماه پیش شب‌ها کنار این کانال می‌خوابید.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان در گفت‌وگو با مرد کارتن‌خواب متوجه شدند او شامگاه شنبه زمانی که قصد داشته از اطراف کانال عبور کند و به سرپناهش در کنار بتون‌های کانال آب برود، ناگهان پایش آسیب دیده و به داخل کانال آب افتاده است. به دلیل کم‌تردد بودن محل حادثه، کسی صدای کمک‌خواهی مرد کارتن‌خواب را نشنیده بود. این مرد با خوردن آب کانال در این سه روز زنده مانده بود. با توجه به وضعیت مرد کارتن‌خواب، وی به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قراردارد.

جام جم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
1
0
چرا نجات نجات معتاد مرگ اوست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار