آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو
کد خبر: ۲۳۵۸۹۰
تاریخ انتشار: 2022 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
بازار خودرو در هفته گذشته نوسانات شدید قیمتی را تجربه کرد و خودروهای سمند، تیبا، پراید و رانا در این مدت گران شدند.

بازار خودرو در هفته گذشته نوسانات شدید قیمتی را تجربه کرد و خودروهای سمند، تیبا، پراید و رانا در این مدت گران شدند.

بررسی قیمت ها در بازار خودرو از شدت گرفتن روند افزایشی قیمت ها در این بازار در یک هفته گذشته حکایت دارد به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۱۸۸ میلیون تومان در روز شنبه امروز به ۱۸۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو امروز ۱۷۴ میلیون تومان قیمت خورده است. پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ از ۱۶۲ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۱۶۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت افزایش قیمت ها را تجربه کردند به طوری که سمند lx مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۸ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۴۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو سمند lx ef۷ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۲۶۶ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای رانا نیز در این مدت شاهد افزایش قیمت ها بودند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۳۹۹ از ۲۷۰ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۷۲ میلیون تومان رسیده است و رانا پلاس پانوراما نیز امروز ۳۰۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار