پای ایرج ملکی هم به جشنواره فیلم فجر باز شد!
کد خبر: ۲۳۵۸۶۷
تاریخ انتشار: 2022 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
خبرنگاران و منتقدان حاضر در نشست خبری فیلم «لایه‌های دروغ»، به شدت از کیفیت این فیلم انتقاد و حتی آن را با کارهای اینستاگرامی ایرج ملکی مقایسه کردند.
 خبرنگاران و منتقدان حاضر در نشست خبری فیلم «لایه‌های دروغ»، به شدت از کیفیت این فیلم انتقاد و حتی آن را با کارهای اینستاگرامی ایرج ملکی مقایسه کردند.
 
نشست رسانه‌ای فیلم «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب و تهیه‌کنندگی محسن صرافی را که عصر امروز در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد، باید جنجالی‌ترین جلسه پرسش و پاسخ چهلمین جشنواره فجر به شمار آورد.
 
پای ایرج ملکی هم به جشنواره فیلم فجر باز شد!
 
تنش در این نشست، هنگامی آغاز شد که یکی از خبرنگاران به طعنه پرسید «آیا هدف‌تان از ساخت این فیلم رقابت با کارهای ایرج ملکی در اینستاگرام بود» که در پاسخ تهیه‌کننده «لایه‌های دروغ» گفت: «برخی از نظرات محترم است، اگر قرار باشد حاوی توهین باشد اصلا محترم نیست و در حد خودم نمی‌دانم سوالی را که توهین‌آمیز است، پاسخ دهم.»
 
در ادامه، یکی دیگر از حاضران در سالن اصلی برج میلاد گفت «لطفا به ما راستش را بگویید که محتوایی را که در ژانر اکشن ارائه دادید، فقط برای شوخی با سینما بوده است». محسن صرافی در واکنش به این نظر هم گفت: «ما با کسی شوخی نداریم، ده سال عمر صرف ساخت این فیلم شده و به مرور زمان هم پخته‌تر خواهد شد. تلاش ما باید برای کسب و نشان دادن یک تجربه نو باشد. همچنین باید تاکید کنم رامین سهراب به دلیل اقامت طولانی در خارج از کشور، با ادبیات این چنینی که شما به کار می‌برید، آشنایی چندانی ندارد، لطفا دقت کنید.»
 
این تهیه‌کننده، در واکنش به پرسش یک خبرنگار دیگر که گفت «فکر نمی‌کنید هیات انتخاب برای گزینش این فیلم باید از جشنواره و اهالی رسانه عذرخواهی کند؟»، پاسخ داد: «همان‌طور که ما جسارت کردیم و چنین فیلمی را ساختیم، هیات انتخاب هم جسارت به خرج داد و فیلم را پذیرفت.»
 
پرسش چالشی دیگر این نشست، از رامین سهراب بود که «چرا نقش اول را خودش بازی کرده است» که این کارگردان و بازیگر گفت: «اگر بازیگری هست که کارهایی را که من در صحنه انجام دادم، انجام بدهد، باکمال میل از او دعوت می‌کنم که نقش اول فیلم بعدیم باشد.»
خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار