فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
کد خبر: ۲۳۵۸۳۰
تاریخ انتشار: 2022 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است احساس می‌کنید گره‌ای در کار شما افتاده و روزگار سر ناسازگاری با شما دارد. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید این شرایط تغییر می‌کند. در این سال سایه همای سعادت روی سرتان میفتد و فرصت‌های زیادی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر فراهم می‌شود. این فرصت‌ها را به فال نیک بگیرید و همیشه به دنبال شکار موقعیت‌ها باشید. در چندین ماه آینده حسابی سرتان شلوغ می‌شود و کارهای زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد. از زیر این کارها شانه خالی نکنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. تیر سال آینده حجم کارها کاهش پیدا می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به همراه اعضای خانواده مسافرتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. شهریور آینده با تغییر مهمی در زندگی روبه‌رو می‌شوید. از این تغییر هراسی نداشته باشید و با آغوش باز پذیرای اتفاق‌های جدید باشید. در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود. آذر سالی که از راه می‌رسد حساس‌ترین زمان در بین تمامی ماه‌های سال تولدتان است. در این ماه خطری وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. به صلاح شماست که در این ماه شش‌دانگ حواس خود را جمع کنید و کاری انجام ندهید که سلامتتان به خطر بیفتد.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
ممکن است که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیمار شده و نیازمند رسیدگی شما است. هر کاری که از دست‌تان برای سلامت ایشان برمی‌آید را انجام دهید تا عشق‌زندگی‌تان هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شود.   روز خوبی را برای آغاز تجارت و کسب‌و‌کاری جدید آغاز کرده‌اید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
اتفاق ناگواری در پیش‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواس‌‌تان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. پولی به دست شما می‌رسد اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد.  به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. اعضای خانواده مشکلات زیادی دارند اما امروز فرصتی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی پیدا نمی‌کنید. یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود.    همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. سردرگم‌ هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت‌ نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید.  فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
 فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. خبر فرخنده‌ای از یکی از آشنایانی که در غربت است به دست شما می‌رسد. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق‌زندگی‌تان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌‌تان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. در حق این فرد کوتاهی نکنید و با پرستاری از ایشان به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید.  مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده و این مشکل حسابی ذهن‌تان را درگیر کرده‌است.بااهل منزل صحبت کنید و بین آن‌ها صلح و صفا برقرار نمایید. احتمال زیادی وجود دارد امروز فریب کسی را بخورید و سرتان کلاه برود.  اگر به فکر سلامت وجود نازنین خود هستید، عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سبک‌زندگی‌تان را تغییر دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. یکی از اعضای خانواده امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید.   اجازه ندهید عشق و محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فروکش کند.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به  شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید.  فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
از موفقیت‌هایی که در گذشته داشته‌اید برای افزایش روحیه و تقویت اعتماد‌به‌نفس کمک بگیرید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
امروز با حجم زیادی از کارها روبرو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر می‌اندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد. کمی به خودتان استراحت دهید و با خوردن غذاهای مقوی، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نیازمند پرستاری و مراقبت شما است. با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. این خرید را انجام دهید و نگران هزینه‌ها نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک به لحاظ مالی اوضاع‌ شما بهبود پیدا خواهد کرد.  اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و اعضای خانواده تجربه کنید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند.
 
فال روزانه ۱۴/ ۱۱/ ۱۴۰۰
 
 اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبرو خواهید شد و نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. در آتش این مشاجره نفت نریزید و دلخوری که ایجاد شده را از دل عشق‌زندگی‌تان بیرون کنید. کارها راحت‌تر از چیزی که انتظارش را دارید انجام می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کارهای ناتمام را پایان بخشید. روحیه‌ای همراه با شادی و نشاط را تا پایان روز تجربه می‌کنید. این هیجان و شادی را به اعضای خانواده منتقل کنید و در کنار یکدیگر حسابی خوش بگذرانید.  اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار