غذایی که برای ملکه انگلیس سیاه‌روزی می‌آورد
کد خبر: ۲۳۵۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰
در مورد عشق ملکه الیزابت دوم به شکلات، مک‌گریدی گفت: او قطعا به شکلات معتاد است. هر دسری که در لیست قرار دهیم حاوی شکلات است، او آن را انتخاب می‌کند، به خصوص دسرهایی با لایه‌هایی از شکلات سفید و تیره و خرده‌های شکلاتی.

غذایی که برای ملکه انگلیس سیاه‌روزی می‌آورد

غذایی که برای ملکه انگلیس سیاه‌روزی می‌آورداختصاصی تابناک با تو؛ به نظر می‌رسد عادات عجیب ملکه الیزابت دوم، ملکه بریتانیا، تنها در نظم و ترتیب خلاصه نمی‌شود، بلکه غذا خوردن او نیز شامل اداب و رسوم‌های عجیب و غریب است.

این پیرزن ۹۵ ساله از رژیم غذایی سختی پیروی می‌کند و باید در زمان‌های مشخصی غذای او سرو بشود.

گفته می‌شود ملکه بریتانیا به ظاهر غذای خود نیز اهمیت زیادی می‌دهد.

به گزارش "دیلی‌اکسپرس بریتانیا"، قرار دادن غذاهایی که چهار گوش هستند و یا لبه تیز دارند روی میز ملکه ممنوع است؛ این بخشی از سنتی است که توسط اجداد سلطنتی او آغاز شده است.

غذایی که برای ملکه انگلیس سیاه‌روزی می‌آورد

در مورد عادات عجیب ملکه الیزابت دوم در باب غذا خوردن، یک سرآشپز سابق خانواده سلطنتی فاش کرد که ملکه به دلیل سنت خانوادگی، از خوردن غذاهایی با لبه‌های تیز امتناع می‌کند؛ گراهام نیوبولد، سرآشپز سابق سلطنتی در مستند «رازهای آشپزخانه سلطنتی» فاش کرد: خانواده سلطنتی هرگز ساندویچ مربعی روی میز نداشته‌اند.

وی در مورد دلیل واقعی این سنت عجیب گفت: خانواده سلطنتی هرگز ساندویچ مربعی نداشته‌اند، زیرا سنت می‌گوید که غذای چهارگوش باعث سقوط سلطنت می‌شود و هرکسی که به آنها غذای گوشه‌دار و تیز ارائه بدهد در صدد براندازی تاج و تخت انگلیس است و نقشه‌ای در سر دارد!

با این حال، نظریه دیگری وجود دارد که توضیح می‌دهد چرا ساندویچ‌های گرد را ترجیح می‌دهند، زیرا شاهزاده آلبرت، شوهر ملکه ویکتوریا (ملکه بریتانیای کبیر و ایرلند از ۱۸۳۷ تا ۱۸۷۶)، بر این باور بود که خوردن غذاهای شبیه تابوت چهار ضلعی بدشانسی و سیاه‌روزی می‌آورد.

غذایی که برای ملکه انگلیس سیاه‌روزی می‌آورد

دارن‌مک‌گریدی، سرآشپز سابق کاخ باکینگهام، فاش کرد که چای بعد از ظهر ملکه، دمنوش سنتی سلطنتی با کمی خامه و مربا است.

برای چای بعد از ظهر، ملکه همچنین از چای ارل‌گری با مجموعه ای از کیک‌ها از جمله شیرینی زنجفیلی و شیرینی شکلاتی میخورد.در مورد عشق ملکه الیزابت دوم به شکلات، مک‌گریدی گفت: او قطعا به شکلات معتاد است. هر دسری که در لیست قرار دهیم حاوی شکلات است، او آن را انتخاب می‌کند، به خصوص دسرهایی با لایه‌هایی از شکلات سفید و تیره و خرده‌های شکلاتی.

غذایی که برای ملکه انگلیس سیاه‌روزی می‌آورد

مک‌گریدی همچنین گفت که بیسکویت ورقه‌ای شکلاتی یکی از خوردنی‌های مورد علاقه‌های ملکه است، اما او تنها عضو خانواده سلطنتی نیست که عاشق شکلات است، بلکه نوه او شاهزاده ویلیام نیز علاقه زیادی به شکلات دارد.

دوک کمبریج وقتی با مادربزرگش برای صرف چای بعد از ظهر می‌رود شیرینی شکلاتی ملکه را انتخاب می‌کند، او آنقدر زیاد این کیک را دوست دارد که در جشن عروسیس در سال ۲۰۱۱ آن را برای مهمانان سفارش داد.

غذایی که برای ملکه انگلیس سیاه‌روزی می‌آورد

غذایی که برای ملکه انگلیس سیاه‌روزی می‌آورد

غذایی که برای ملکه انگلیس سیاه‌روزی می‌آورد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
2
7
ملكه ويكتوريا از سال ١٨٣٧ تا ١٩٠١ سلطنت كرد، آخرين ملكه خاندان هانوور بود،خاندان كنوني سلطنتي خاندان ويندسور هستند كه بخاطر نسب آلماني جد آنها ( پرنس آلبرت همسر ملكه ويكتوريا) ريشه آلماني- دانماركي دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار