اعترافات مدل معروف در مورد ترک نوشیدن الکل
کد خبر: ۲۳۵۵۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 February 02    -    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
بلا حدید، سوپرمدل بین‌المللی فلسطینی الاصل، فاش کرد که سال‌ها با مشکل اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم کرده‌است. بلا به پیامدهای منفی ناشی از نوشیدن مقادیر زیادی الکل در جنبه‌های مختلف زندگی‌اش از جمله سلامتی جسمانی و حتی شغلی و اجتماعی‌اش اعتراف کرد.

سلبریتی دنیای مد، نوشیدن الکل را ترک کرد

سلبریتی دنیای مد، نوشیدن الکل را ترک کرداختصاصی تابناک با تو؛ بلا حدید، سوپرمدل بین‌المللی فلسطینی الاصل، فاش کرد که سال‌ها با مشکل اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم کرده‌است. بلا به پیامدهای منفی ناشی از نوشیدن مقادیر زیادی الکل در جنبه‌های مختلف زندگی‌اش از جمله سلامتی جسمانی و حتی شغلی و اجتماعی‌اش اعتراف کرد. 

الکل مغزش را نابود کرد!

اعترافات بلا در مصاحبه‌ای با مجله "استایل" صورت گرفت که در آن، او دلیل ترک نوشیدن الکل را از شش ماه پیش و تعهد خود به این تصمیم تا امروز فاش کرد. دلیل این تصمیم دومین آزمایش‌های مغزی او بود که اثرات شوکه‌کننده الکل را بر مغزش نشان می‌داد. الکل بر سلامت مغز او تاثیر فاجعه‌باری داشته‌است. او اظهار داشت پس از دیدن تصاویر مغز خود، حالا برداشتن یک لیوان الکل و نوشیدن آن برایش تقریباً غیرممکن شده است. او به شوخی گفت: من به اندازه کافی مشروب خورده‌ام، دیگر کافیست.

سلبریتی دنیای مد، نوشیدن الکل را ترک کرد

این مدل بین‌المللی که تنها ۲۵ سال سن دارد، پیش از این میزان دلبستگی خود را به الکل توصیف کرده‌بود، او می‌گوید ترجیح می‌دهد شب‌‌گذرانی با دوستانش را کنار بگذارد و از شرکت در مهمانی‌ها و شب‌ها خودداری کند زیرا در غیر اینصورت نمی‌تواند خود را کنترل کند و بیش از حد مشروب می‌خورد.

الکل خواب را از او سلب می‌کرد

حدید در مورد تأثیرات الکل بر سلامت روان خود گفت: دیگر نیازی به نوشیدن احساس نمی‌کنم، زیرا می‌دانم چگونه روی من اثر گذاشته به طوریکه در ساعت سه بامداد با اضطراب وحشتناکی از خواب بیدار می‌شوم و به چیزی که پنج سال پیش در هنگام فارغ‌التحصیلی از دبیرستان گفته‌ام فکر می‌کنم.

سلبریتی دنیای مد، نوشیدن الکل را ترک کرد

این اثر پایان ناپذیر، درد و استرس ناشی از آن نوشیدنی‌ها بودند، نوشیدنی‌هایی که کمک زیادی به من نکرد. بلا حدید ماه‌ها پیش، بعد از انتشار تصاویری از خود در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، در حالی که اشک ریخته بود و در موقعیتی غیرعادی قرار داشت، با پیامی طولانی که در آن رنج تنهایی و افسردگی خود را فاش میکرد تمام دنیا را شوکه کرد. او گفت هر شب همینطوری با اشک و اندوه می‌خوابد و به دلیل نگرانی از حضور پاپاراتزی‌ها در بیرون و ترس از دوربین های مطبوعاتی، «بیرون رفتن از خانه و لباس پوشیدن» برایش سخت است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
1
5
دخترم هرچيزي زيادش سم هست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عزیزم مشروبات الکلی کمش هم سمه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
2
8
زندگي منهاي تقوي يعني پوچي و عاقبت به شر شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار