انسان‌هایی که شبیه شدن به حیوانات را انتخاب کردند
کد خبر: ۲۳۵۵۲۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 31    -    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰
شاید باور کردنی نباشد اما برخی از مردم دنیا برای رسیدن به آرامش و رهایی از دنیای انسان‌ها، خود را به شکل حیوانات درمی‌آورند و شبیه به حیوانات زندگی می‌کنند. در این گزارش با ما همراه باشید.

انسان‌هایی که شبیه شدن به حیوانات را انتخاب کردند

انسان‌هایی که شبیه شدن به حیوانات را انتخاب کردنداختصاصی تابناک با تو؛ شاید باور کردنی نباشد اما برخی از مردم دنیا برای رسیدن به آرامش و رهایی از دنیای انسان‌ها، خود را به شکل حیوانات درمی‌آورند و شبیه به حیوانات زندگی می‌کنند. در این گزارش با ما همراه باشید.

ببر سیبری

انسان‌هایی که شبیه شدن به حیوانات را انتخاب کردند

در دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی در یک روز سرد، دوربین‌های مراقبت در یکی از جنگل‌های لهستان تصویر عجیبی از یک مرد عریان را ضبط کردند. نام مرو اریک و ۲۱ ساله از جمهوری چک بود. او روزی تصمیم می‌گیرد افسردگی‌اش را با ماده مخدر "ال‌اس‌دی" درمان کند، او بعد از مصرف مواد خودش را یک ببر سیبری می‌دانست که از گروه ببرها دور افتاده‌است. او لباس‌هایش را پاره کرد و مثل حیوانات ۱۵.۵ مایل را چهار دست و پا در مرزهای لهستان به مدت هشت ساعت دوید. پلیس او را دستگیر کرد.

مردی که تعطیلات را مثل بز گذراند

انسان‌هایی که شبیه شدن به حیوانات را انتخاب کردند

این عجیب‌ترین تعطیلاتی است که تا به حال درباره آن شنیده اید. ماجرا از این قرار است که یک طراح بریتانیایی به نام "توماس توایتس" تصمیم گرفت تمام تعطیلات خود را مانند بز بگذراند. او تمام اطلاعات علمی مورد نیاز خود را برای تقلید از بزها جمع‌آوری کرد و حتی هضم علف را آموخت. او تصویر واضحی از ماهیت و چگونگی تصمیم خود را در نظر داشت. او بعداً گفت: هدف من این بود که از خود آگاهم برای مدتی فاصله بگیرم و از درد و اضطراب ناشی از پشیمانی درباره گذشته و نگرانی آینده، رها شوم.

نکته جالب در مورد توماس این است که او نه تنها به تغییر ظاهر و عادات غذایی خود بسنده نکرد، بلکه با متخصصان نیز مشورت کرد تا یاد بگیرد که چگونه مانند یک بز فکر کند. او در سپتامبر ۲۰۱۴ به گله بزها در یکی از مزارع انگلستان پیوست و ظاهراً بزها حضور او را در میان خود پذیرفتند و توجهی به توماس نمی‌کردند.

مردی که در خواب گور خر دید

انسان‌هایی که شبیه شدن به حیوانات را انتخاب کردند

هوراس ریدلر، جوان نازپرورده از خانواده‌ای سطح بالا بود و در خارج از لندن زندگی می‌کرد او کودکی خوبی پر از سفر، کلاس‌های خصوصی و تفریحات گران داشت، برخی می‌گویند دانش‌آموخته آکسفورد یا کمبریج بود و مدرک افتخاری از مراکز علمی معتبر داشت، برخی هم می‌گویند او مدتی کارمند ارتش بوده است، پدرش پس از مرگ برای او ارث زیادی به جا گذاشت، اما او خیلی زود ثروتش را در جشن‌ها، قماربازی و تفریحات و سرمایه‌گذاری‌های ضعیف از دست داد، از اینجا به بعد مشکلات روحی و روانی او آغاز شد و هر شب در خوابش گور خر می‌دید تا اینکه تصمیم گرفت تا خودش را به گور خر تبدیل کند. او تمام بدنش را خالکوبی کرد و در سیرک‌ها و جشنواره‌ها مشغول به کار شد و درآمد هنگفتی کسب کرد. او از دهه پنجاه تا سال ۱۹۶۹ و زمان مرگش در روستای کوچک رایب در ساسکس انگلستان در کسوت گورخر به سرگرم‌کردن مردم پرداخت.

زنی که می‌خواست اسب باشد

انسان‌هایی که شبیه شدن به حیوانات را انتخاب کردند

لیان چهل ساله روزها به عنوان طراح وب در شرکتی مشغول کار است، اما شبها با پوشیدن زین و افسار و سم خودش را به اسب تبدیل می‌کند. او این کار را عجیب نمی‌داند و با اسب بودن احساس آزادی بیشتری می‌کند، او گاهی دیوانه‌وار تر عمل می‌کند و دوستش گریس را سوار بر ارابه‌های قرون وسطایی می‌کشد، گریس هم مثل اسب با او رفتار می‌کند و از شلاق برای وادار کردن او برای سریع دویدن استفاده می‌کند.

لیان اعتراف می‌کند که تهیه وسایل اسب مثل زین و افسار گران است، اما از خرج کردن برای آن خرسند است، علاوه بر این، به دلیل عشقی که به اسب‌ها دارد، برای اسب‌ها نیز هزینه زیادی صرف می‌کند و از خوابیدن در اصطبل کنار آن‌ها خجالت نمی‌کشد. او می‌گوید دوست دارد این لباس را حتی در مکان های عمومی بدون خجالت بپوشد.

سگی به نام اسپات

انسان‌هایی که شبیه شدن به حیوانات را انتخاب کردند

تام ۳۲ سال سن دارد، او فردی خجالتی و مردم‌گریز است، آرزوی سگ شدن را داشت و یک روز در سال ۲۰۱۶ میلادی موضوع را به نامزدش راشل گفت، اما او به عنوان یک فرد عادی این شوخی خنده‌دار را از سوی نامزد خود نپذیرفت. بنابراین او را برای همیشه ترک کرد،..با رفتن راشل، تام دیگر دلیلی برای امتناع از خواسته‌اش نداشت و به فروشگاه رفت و یک دست لباس سگ‌گران قیمت "دالماسی" خرید که قیمت آن به چهار هزار پوند می‌رسد و اسم خودش را "اسپات: خالدار" نامید. او حتی در یکی از برنامه های معروف حاضر شد و با اطمینان خاطر در حالی که روی چهار دست و پا زانو زده بود و غذای سگ می‌خورد در مقابل تماشاگران برنامه تلویزیونی گفت: شیوه زندگی او نوعی فرار از واقعیت است و به او توانایی فرار از زندگی و کارهای روزمره را می‌دهد و فرصتی برای آرامش و پاکسازی ذهن است.

او گفت تمایلاتش انگیزه جنسی ندارد و درباره لباسش اظهار داشت: وقتی وارد آن می شوید، آنچه را که در اطراف شما از نظر پول و غذا می‌گذرد نادیده می گیرید.

تنها زمانی که تام هویت خود را به عنوان یک سگ از دست می‌دهد، زمانی است که باید از سرویس بهداشتی استفاده کند، جایی که هنگام رفتن به آنجا به ذهنیت انسان بازمی‌گردد. بعد از مشهور شدن تام، راشل جدایی ابدی را کنار گذاشت و به زندگی با تام برگشت. 

زن اژدها

انسان‌هایی که شبیه شدن به حیوانات را انتخاب کردند

یک زن ترنس بیش از چهل هزار پوند خرج کرده تا خود را به یک خزنده تبدیل کند و بتواند رویای زندگی خود را برای تبدیل شدن به یک اژدها محقق کند.

اوا تیامات مدوسا، اهل برونئی، تگزاس، ادعا می کند که تغییر یافته‌ترین ترنس جهان است که اقدامات زیادی برای تبدیل شدن به یک اژدها انجام داده‌است.

ایوا چندین سال پیش کار خود را به عنوان معاون بانک ترک کرد و شکل خود را با تغییر شکل بینی، برداشتن گوش‌ها، رنگ کردن سفیدی چشم‌هایش آغاز کرد.

او ادعا می‌کند زمانی که پدر و مادرش او را در پنج سالگی رها کردند، یک مار عجیب و غریب او را بزرگ کرد و او دوباره متولد شد.

و این ماجرا الهام بخش او شد تا خود را به خزنده تبدیل کند.

در حال حاضر هشت شاخ روی پیشانی خود دارد، زبانش را شکافته است و تمام صورتش خالکوبی شده است، به این معنی است که او اکنون به عنوان بانوی اژدها شناخته می‌شود. او خود را از خانواده خزندگان می‌داند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
18
26
بگو لازم نیست به خودتون زحمت بدید و خودتون رو شبیه حیوانات کنید بلکه باطنتون در واقع حیوان هست
در قرآن هست که (اولئک کالانعام بل هم اضلّ )
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
اتفاقا شاید باطنشون خیلی بهتر از خیلی ها باشه.
البته تا باطن خوب از نظر شما چه تعریفی داشته باشد
ناشناس
| |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
شما هم ناشناس 13:12 مثل اینکه خیلی بدتان نمی آید اینجوری باشید
ناشناس
| |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
در جواب13:12 البته که هر کاری که غربی ها می کنند به نظر بعضی ها بد هم نیست.
ناشناس
| |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
در پاسخ به ناشناس 13:12 این احمق بازیها در شان انسان نیست و مصداق آیه شریفه هست و تحت تاثیر وسوسه های شیطان یا مواد مخدر صورت میگیره باطنی نمیمونه که خوب باشه یا بد
ناشناس
| |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
ناشناس 13:12 یه بار دیگه بخون من حرفی از بد یا خوب زدم؟
من فقط حرف از حیوان زدم
حالا اینکه حیوان خوبه یا بد دیگه بستگی به نظر خودت داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
7
17
چه موجوداتی در این دنیا پیدا می شوند. اینها همگی محصول تربیت ناصحیح و عقده های روانی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
1
17
حیوان با ظاهر انسان که تا دلت بخواد هست !!! حالا چندتا هم باظاهر حبوان باشن ایرادی نداره !!!
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
6
8
چون این تفکرات و بیماری های روحی از غرب آمده یک عده با توجه به حس حقارت درونی که در مقابل غربی ها دارند آن را تبرئه می کنند مسخره است !
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
1
رفتار معلول نگرشهاست .... حتی تو حتی من
همتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
0
0
علت این اعمال مشکلات روانی است این اشخاص کسانی هستند که از لحاظ عاطفی طرد شده اند وکسی در زندگی به آنها محبت نکرده است و خودشان هم الگوی زندگی درستی ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار