انتخاب کفش ورزشی بر اساس اندام و قد
کد خبر: ۲۲۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 December 30    -    ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
آیا می دانید که پوشیدن کفش های ورزشی مناسب، می تواند اندام شما را زیباتر سازد؟ در این جا چند پیشنهاد برای انتخاب کفشی که مناسب شماست، ارایه خواهیم داد تا در یک ظاهر اسپرت نیز عالی به نظر برسید.
کفش‌های ورزشی، به دلیل راحتی و در عین حال استایلی که دارند، مدتی است که جزو وسایل ضروری کمد ما شده‌اند. اگر می‌خواهید بی‌دغدغه و راحت و در عین حال شیک و آراسته باشید، در انتخاب کفش‌های ورزشی، شک نکنید. شما می‌توانید آنها را هر روز و در هر موقعیتی بپوشید. این کفش‌ها فقط مخصوص باشگاه و تمرین نیست. در خرید، رستوران و حتی اداره نیز می‌توانید از آنها استفاده کنید. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که همیشه از این نوع کفش پا می‌کنید، خوب است مدلی انتخاب کنید، که مناسب اندام شما باشد. در ادامه با همراه باشید.

اگر قد کوتاهی دارید

انتخاب کفش ورزشی بر اساس اندام و قد

کفشی بپوشید که بلندتر به نظر برسید. برخی از مدل‌های کفش ورزشی هستند که کف آن بسیار ضخیم است یا این که پاشنه‌ای دارد که قد را بلندتر نشان می‎دهد. با چنین کفش‌هایی، قدتان چند سانتی‌متری بلندتر می‌شود. از پوشیدن کفش‌های ساق‌دار که قد شما را کوتاه‌تر می‌سازد، خودداری کنید.
کفش‌های پیشنهادی ما: New Balance 574, Nike Air Max, Adidas Superstar Rize, Victoria Blucher, Nike Internationalist

اگرقد بلندی دارید

اگر قد بلندی دارید، به دلیل پاهای بلند، در انتخاب کفش ورزشی آزاد هستید. در مورد شما هیچ منعی وجود ندارد و هر نوع کفش ورزشی را می توانید به پا کنید.
کفش پیشنهادی ما: هر چه را که دوست دارید!

اگر چاق هستید

انتخاب کفش ورزشی بر اساس اندام و قد

کفش‌هایی  بپوشید که کف ضخیمی داشته باشند. با این که می‌دانیم چقدر کفش‌های سفید خواستنی و زیبا هستند، اما متاسفانه، باید آنها را فراموش کنید. در انتخاب رنگ، اولویت با رنگ‌های تیره است. رنگ‌های خیلی روشن و کفش‌هایی با تزیینات اضافی ظاهر شما را چاق‌تر از آن چه هست، می‌سازد.
کفش‌های پیشنهادی ما: Converse Chuck Taylor All Star High, Vans Sk8-Hi, Nike Blazer, Adidas Extabal


اگر لاغر هستید

انتخاب کفش ورزشی بر اساس اندام و قد

شما باید به اندام خود حجم دهید. به همین دلیل، کفش‌هایی با نوک گرد با رنگ‌های روشن، به‌خصوص سفید مناسب شماست. کفش‌های طرح دار و یا حتی پولکی نیز انتخاب خوبی است. اگر اندامی پسرانه دارید، بهتر است کفش‌های رانینگ را فراموش کنید چون این کفش‎ها جنبه پسرانه اندام‎تان را بیشتر می‎سازد.
کفش‌های پیشنهادی ما: les Adidas Stan Smith, les Adidas Superstar, les Adidas Gazelle, les Vans Authentic

مدآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی بنابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
1
0
چرت بود...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار