روستایی که صدایی مرموز ساکنانش را کلافه کرده است
کد خبر: ۲۲۵۴۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 15    -    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
یکی از ساکنان محل گفت صدا به سلامتی‌اش آسیب زده و دیگران هم مجبور شده‌اند ساعت کارشان را تغییر دهند چون نمی‌توانند بخوابند و برخی نیز تعطیلات آخر هفته را در هتل می‌گذرانند...صدا مشکلاتی مثل کم‌خوابی، سردرد و فشار در پیشانی، مه‌آلودگی ذهن، گوش‌درد، استرس و اضطراب ایجاد کرده و باعث شد من زونا بگیرم.

روستایی که صدایی مرموز ساکنانش را کلافه کرده است

روستایی که صدایی مرموز ساکنانش را کلافه کرده استتابناک باتو ـــ ساکنان روستایی در انگلستان که نزدیک یک سال است صدایی بم و مبهم کلافه‌شان کرده می‌گویند احساس می‌کنند در خانه‌هایشان "شکنجه" می‌شوند.

این روستا هُلم‌فیلد نام دارد و از توابع هالیفاکس است و این صدای "هوم" خواب ساکنانش را مختل کرده و به سلامت روان‌شان آسیب زده است.

ساکنان روستا عامل صدا را واحدهای صنعتی محلی می‌دانند اما بررسی شورای شهرستان "منابع بالقوه متعددی" را برای این صدا شناسایی کرده است.

ساکنان از شورای محلی خواسته‌اند همچنان به جستجو برای یافتن منبع صدا ادامه دهند. از بیم اینکه بررسی موضوع متوقف شده باشد مردم محل طوماری اینترنتی نوشته که ۴۰۰ نفر آن را امضا کرده‌اند.

یکی از ساکنان محل گفت صدا به سلامتی‌اش آسیب زده و دیگران هم مجبور شده‌اند ساعت کارشان را تغییر دهند چون نمی‌توانند بخوابند و برخی نیز تعطیلات آخر هفته را در هتل می‌گذرانند تا کمی استراحت کنند:

"صدا مشکلاتی مثل کم‌خوابی، سردرد و فشار در پیشانی، مه‌آلودگی ذهن، گوش‌درد، استرس و اضطراب ایجاد کرده و باعث شد من زونا بگیرم."

"مردم محل نزدیک یک سال است نتوانسته‌اند در خانه‌هایشان استراحت کنند. صدا دائمی است، روز و شب."

به گزارش خبرگزاری محلی، یکی از اعضای شورای شهرستان در جلسه اخیر شورا گفته است که جستجو برای یافتن منبع صدا ادامه پیدا خواهد کرد.

اسکات پیشنس گفته است شورا با مقام‌های مناطق همجوار برای یافتن صدا همکاری می‌کند اما صدا "فقط یک منبع ندارد و برخی منابع هم روشن شده که منبع این صدا نیستند."

او گفت تحقیقات ادامه دارد و تا زمانی که مشکل باقی است ادامه خواهد یافت.
منبع: بی بی سی فارسی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
2
15
باید از حیوانات حساس به صدا استفاده کنند اونها معمولا در جهت دور شدن از صدا فرار می کنند
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
3
3
این صدا منشا فرا زمینی دارد ..دارن خودشونو علاف میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار