همسر بینامین شهروند ثروتمند آمریکاست
کد خبر: ۲۱۹۷۰
تاریخ انتشار: 2015 December 22    -    ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
بنیامین بهادری تصمیم گرفته دوباره ازدواج کند و همسرش را هم انتخاب کرده. او خودش این خبر را اعلام کرده اما هنوز این سؤال که انتخاب بینامین، چه کسی است، بی‌جواب مانده. او بعد از تولد سی‌وسه‌ سالگی‌اش در اینستاگرامش نوشت تصمیم گرفته برای بار دوم ازدواج کند.
این پست بنیامین، این شایعه را سر زبان‌ها انداخت که او می‌خواهد با بهاره افشاری ازدواج کند. حتی شبی که بنیامین قرار بود در برنامه خندوانه حاضر شود، خبر دادند که او با افشاری مهمان این برنامه است. بنیامین که بارها این خبر را تکذیب کرده بود، این‌بار با لحن متفاوتی همه را قانع کرد که بین او و افشاری فقط رابطه کاری وجود دارد.
حالا هم مدتی است که صحبت از گزینه‌های جدید است. صحبت از یک سلبریتی است. بعضی‌ها می‌گویند او هنرپیشه است و بعضی هم مدعی‌اند که همسر آینده این خواننده، نقاش است.
اما یکی از افراد نزدیک به بنیامین همه این اخبار را تکذیب می‌کند. او به «تماشاگران امروز» می‌گوید: «همسر جدید بنیامین اصلاً ایران زندگی نمی‌کند. او سال‌ها قبل به آمریکا مهاجرت کرده است. در کنسرتی هم که بنیامین در لس‌آنجلس داشت این دو با هم آشنا شده‌اند و بعد از مدتی تصمیم گرفتند ازدواج کنند.»
همسر آینده بنیامین یکی از شهروندهای معمولی است و هنرمند نیست، اما یک ویژگی خاص دارد‌؛ او دختر یکی از ایرانی‌های ثروتمند آمریکاست.
تماشاگران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار