روستایی که عروس را برای ترساندن داماد آرایش می کنند
کد خبر: ۲۰۲۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 December 06    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
این رسم عجیب و کهن موضوع عکاسی «بوریانا کاتسارووا» عکاس بلغاری سی.ان.ان بوده و وی در سفر به این روستا از آیین خاص و منحصر به فرد عروسی در این منطقه عکاسی کرده است.
روستایی که عروس را برای ترساندن داماد  آرایش می کنند روستای مسلمان نشین «ریب نوو» در جنوب غربی بلغارستان رسمی خاص برای عروس در روز عروسی دارند. بر اساس این رسم صورت عروس در حضور اقوام و خویشان به رنگ سفید در می‌آید و به شکلی ترسناک آرایش می‌شود. عروس‌های این روستا با همین ظاهر سر سفره عقد می‌نشینند و پس از جاری شدن عقد است که صورت عروس را پاک کرده و داماد چهره واقعی همسر آینده خود را می‌بیند.

این رسم عجیب و کهن موضوع عکاسی بوریانا کاتسارووا» عکاس بلغاری سی.ان.ان بوده و وی در سفر به این روستا از آیین خاص و منحصر به فرد عروسی در این منطقه عکاسی کرده است.


فرادید
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
2
6
درست مثل ایران که وقتی عروس در پایان شب عروسی صورتش را بشوید دیگر داماد او را نمیشناسد چون بدون گریم شبیه یک دراکولا است . بینی عمل کرده، گونه و لب پروتز، چشما لنز دار، پوست برونزه، موها پولیش و خلاصه داماد بیچاره آخر شب با چهره ی فردی دیگر که اصلا شبیه عکسهایش نیست مواجه میشود و زندگی مشترکش را برای یک سال یا اگر با معرفت باشد صد سال با او آغغغغغغغغغغغغاز میکند که متاسفانه پایانی هم برای این درد نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
1
5
اونجا عروس رو زشت می کنند تا داماد بترسه اینجا عروس رو خیلی زیبا می کنند و عروسی مجلل میگیرند تا داماد از هزینه های عروسی بترسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار