خوراک فیله ماهی
bato-adv
کد خبر: ۱۹۹
تاریخ انتشار: 2015 April 29    -    ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
bato-adv
bato-adv
درخبر زیر شما را با نحوه پخت یک غذای رژیمی سالم آشنا میکنیم.
طرز تهیه غذای رژیمی:

مواد لازم

فیله ماهی: ۴ تا ۵ عدد، سبزی معطر شامل نعنا، ریحان، شوید خرد شده: ۴ قاشق غذاخوری، آب مرغ: دو لیوان، نمک و فلفل: به میزان لازم، آب لیموترش: ۳ قاشق غذاخوری، رب گوجه‌فرنگی: یک قاشق غذاخوری، قارچ سوخاری و سیب‌زمینی سرخ شده برای تزئین: به میزان لازم.

طرز تهیه

برای پخت این غذای رژیمی ابتدا آب مرغ را در یک ظرف مناسب بریزید. بعد رب گوجه را در آن حل کنید و نمک و فلفل و سبزی‌های خرد شده را اضافه کنید و روی حرارت ملایم بپزید تا آب آن تبخیر شده و فقط نصف لیوان از آن باقی بماند. فیله‌های ماهی را در این سس بخوابانید و کمی نمک و آب لیمو‌ روی ماهی بریزید و روی ظرف را فویل بکشید و چند سوراخ با چنگال روی فویل بزنید و آن را به مدت ۵۰ دقیقه در فر ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا حسابی پخته شده و جا بیفتد. خوراک را در دیس مناسبی کشیده و اطراف آن را با قارچ سوخاری و سیب‌زمینی سرخ شده تزئین کنید.

جام جم سرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار