مردم دنیا صبحانه چه می‌خورند؟+عکس
کد خبر: ۱۹۶۱
تاریخ انتشار: 2015 June 09    -    ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
در این مطلب می‌خواهیم شما را با انواع صبحانه‌های متنوع در سراسر دنیا آشنا کنیم تا بدانید در گوشه‌وکنار دنیا، مردم چه رسومی دارند و صبح خود را با چه نوع خوراکی‌ای آغاز می‌کنند.‬‎
صبحانه در لیسوتو _ 
پوره و حریره غلات از جمله صبحانه‌های رایج برای کودکان مدرسه‌ای در لیسوتو است.

صبحانه در لیسوتو _ پوره و حریره غلات از جمله صبحانه‌های رایج برای کودکان مدرسه‌ای در لیسوتو است.

صبحانه در چین _ 
صبحانه رایج مردم چین، You tiao به همراه شیر سویای گرم است.

صبحانه در چین _ صبحانه رایج مردم چین، You tiao به همراه شیر سویای گرم است.

صبحانه در هند _ 
یکی از صبحانه‌های رایج کشور هند، Luchi نان روغنی است که با آرد سفید تهیه می‌شود. این نان را با سیب‌زمینی که با ادویه کاری مزه‌دار شده، سرو می‌کنند.

صبحانه در هند _ یکی از صبحانه‌های رایج کشور هند، Luchi نان روغنی است که با آرد سفید تهیه می‌شود. این نان را با سیب‌زمینی که با ادویه کاری مزه‌دار شده، سرو می‌کنند.

صبحانه در ماداگاسکار _ 
مردم ماداگاسکار نیز برای صبحانه، لوبیای گرم می‌خورند.

صبحانه در ماداگاسکار _ مردم ماداگاسکار نیز برای صبحانه، لوبیای گرم می‌خورند.

صبحانه در نپال _ 
یک لیوان شیر-چای به همراه یک کاسه chana پرادویه که در واقع، نخود آب‌پز با کاری زیاد است. این صبحانه مرسوم در منطقه Chautara نپال است. مردم این منطقه بسیار فقیر هستند و پس از زلزله بزرگی که در 25 آوریل در آنجا روی داد، هنوز تعداد زیادی بی‌خانمان هستند. اما امیدوارانه زندگی می‌کنند و سر صبح یک غذای مقوی و پرانرژی میل می‌کنند.

صبحانه در نپال _ یک لیوان شیر-چای به همراه یک کاسه chana پرادویه که در واقع، نخود آب‌پز با کاری زیاد است. این صبحانه مرسوم در منطقه Chautara نپال است. مردم این منطقه بسیار فقیر هستند و پس از زلزله بزرگی که در 25 آوریل در آنجا روی داد، هنوز تعداد زیادی بی‌خانمان هستند. اما امیدوارانه زندگی می‌کنند و سر صبح یک غذای مقوی و پرانرژی میل می‌کنند.

صبحانه در تایلند _ 
Jok (نوعی خوراک برنج تایلندی) یکی از صبحانه‌های رایج در تایلند است. این غذا از نیمه‌های شب تا ساعات ابتدایی صبح در خیابان‌های تایلند فروخته می‌شود و نوعی غذای خیابانی به شمار می‌رود.


صبحانه در تایلند _ Jok (نوعی خوراک برنج تایلندی) یکی از صبحانه‌های رایج در تایلند است. این غذا از نیمه‌های شب تا ساعات ابتدایی صبح در خیابان‌های تایلند فروخته می‌شود و نوعی غذای خیابانی به شمار می‌رود.

صبحانه سنگال _ 
مردم منطقه Kaolack در سنگال، عموما صبح خود را با کوس‌کوس، لوبیا و گوشت آغاز می‌کنند و یک لیوان آب نیز در کنار آن می‌نوشند.


صبحانه سنگال _ مردم منطقه Kaolack در سنگال، عموما صبح خود را با  لوبیا و گوشت آغاز می‌کنند و یک لیوان آب نیز در کنار آن می‌نوشند.

صبحانه در مکزیک _ 
صبحانه رایج مکزیک، Kaolack است؛ تورتیلای آبی رنگ که با لوبیا پر شده است. روی آن سس قرمز تند و nopalitos ریخته و سرو می‌شود.


صبحانه در مکزیک _ صبحانه رایج مکزیک، Kaolack است؛ تورتیلای آبی رنگ که با لوبیا پر شده است. روی آن سس قرمز تند و nopalitos ریخته و سرو می‌شود.

صبحانه در زامبیا _ 
صبحانه رایج و سنتی زامبیا، کدوحلوایی است که به همراه نخودهای درشت، دانه‌های خوراکی، کاساوای گریل شده، آجیل بوداده و سیب‌زمینی شیرین آب‌پز سرو می‌شود. این صبحانه بسیار مقوی و پرانرژی است.


صبحانه در زامبیا _ صبحانه رایج و سنتی زامبیا، کدوحلوایی است که به همراه نخودهای درشت، دانه‌های خوراکی، کاساوای گریل شده، آجیل بوداده و سیب‌زمینی شیرین آب‌پز سرو می‌شود. این صبحانه بسیار مقوی و پرانرژی است.

صبحانه در هند _ 
در هند بیشتر مردم Choley puri برای صبحانه میل می‌کنند که مخلوطی از نخود پخته و نان روغنی است.


صبحانه در هند _ در هند بیشتر مردم Choley puri برای صبحانه میل می‌کنند که مخلوطی از نخود پخته و نان روغنی است.

منبع:مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار