تولید عجیب‌ترین لباس مردانه توسط برند معروف
کد خبر: ۱۹۲۸۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 October 11    -    ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
برند گوچی به تازگی اقدام به فروش یک پیراهن بلند چهارخانه نارنجی رنگ برای آقایان کرده که خود هدف از آن را برهم زدن کلیشه‌های سمی‌ای عنوان کرده که هویت جنس مذکر را شکل می‌دهند. این پیراهن بلند چهارخانه نخی ۱،۷۰۰ پوند قیمت‌گذاری شده و گفته می‌شود از "پوشش‌های سبک گرانج در دهه ۹۰ میلادی" الهام گرفته شده است.

تولید عجیب‌ترین لباس مردانه توسط برند معروف«تابناک باتو» برند گوچی به تازگی اقدام به فروش یک پیراهن بلند چهارخانه نارنجی رنگ برای آقایان کرده که خود هدف از آن را برهم زدن کلیشه‌های سمی‌ای عنوان کرده که هویت جنس مذکر را شکل می‌دهند. این پیراهن بلند چهارخانه نخی ۱،۷۰۰ پوند قیمت‌گذاری شده و گفته می‌شود از "پوشش‌های سبک گرانج در دهه ۹۰ میلادی" الهام گرفته شده است. یک بند هم از جنس ساتن دور کمر پیراهن وجود دارد که به شکل پاپیونی بسته شده است.

تولید عجیب‌ترین لباس مردانه توسط برند معروف

این پیراهن آستین کوتاه دکمه‌هایی از جنس مروارید و یک یقه‌ی پیتر پنی هم دارد و جلوی آن گلدوزی شده است.

برند گوچی در توضیح محصول جدید خود گفته امیدوار است بتواند باور‌های رایجی که در مورد هویت جنس مذکر وجود دارد را به چالش کشد.

در توضیح برند گوچی اینگونه آمده: "این پیراهن چهارخانه که در رنگ لطیفی عرضه شده و از پوشش‌های سبک گرانج در دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده و با شلوار جین پاره ست شده، نمایانگر سیالیتی است که در فشن شوی پاییز/ زمستان ۲۰۲۰ خود به آن پرداخته‌ایم، امری برخلاف کلیشه‌هایی که هویت جنس مذکر را شکل می‌دهند. "

تولید عجیب‌ترین لباس مردانه توسط برند معروف

"یقه پیتر پنی متضاد و گلدوزی‌های جلوی لباس عنصر دیگری را هم به این پوشش اضافه می‌کنند که از دوران کودکی الهام گرفته شده و با موضوع مجموعه‌ی جدید همبستگی دارد. "

گوچی مدل دیگری هم از این پیراهن‌های بلند با طرح گل دارد که به مبلغ نسبتاً پایین تری یعنی ۱،۱۵۰ پوند قیمت گذاری شده است.

تولید عجیب‌ترین لباس مردانه توسط برند معروف

در مجموعه جدید گوچی که از سبک گرانج الهام گرفته شده یک شلوار ۶۰۰ پوندی هم وجود دارد که قسمت زانو‌های آن رنگی شبیه به لکه چمن دارد، امری که بازتاب زیادی در میان کاربران خارجی شبکه‌های اجتماعی داشت.

تولید عجیب‌ترین لباس مردانه توسط برند معروف

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
SHERVIN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
16
احساس میکنم بیشتر داره مردم رو مسخره میکنه که حالا چون اسم گوچی پشتش هست هر چرت و پرتی تولید کنه مردم میپوشن و به به و چه چه میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
1
7
یه بوتیک تو قزوین داریم، لازم شد کلی از این پیرهن ها سفارش بدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
5
دلقک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار