دیدگاه متفاوت بازیگر هالیوودی درباره دبی
کد خبر: ۱۸۱۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 12    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
لیندسی لوهان لباس ورزشی سفید تنگ پوشیده بود و یک سلفی جلوی آینده انداخت. او قرنطینه را در خانه‌اس در دبی سپری کرده است. لیندسی از سال ۲۰۱۷ میلادی تاکنون زمانهای طولانی را در دبی سپری کرده‌است. او به مجله W می‌گوید: من در دبی آرامش پیدا کردم، نه دوربینی و نه عکاسی، اینها برای من همیشه آزاردهنده و مشکل بزرگی بوده‌اند، اما...

دیدگاه متفاوت بازیگر هالیوودی درباره دبی

دیدگاه متفاوت بازیگر هالیوودی درباره دبیاختصاصی«تابناک با تو»؛ لیندسی‌لوهان با انتشار عکسی در اینستاگرام پس از جلسه یوگا صبحگاهی در دبی پایتخت امارات، تناسب اندام خود را به رخ مخاطبانش کشید.

او دبی را مثل خانه‌اش توصیف کرده و اظهار داشت: آرامشی را که در جستجویش بودم در دبی یافته‌ام؛ نه دوربینی و نه عکاسی. او در پیج اینستاگرامش نوشت: آغاز روز با یوگا.

دیدگاه متفاوت بازیگر هالیوودی درباره دبی

لیندسی لوهان لباس ورزشی سفید تنگ پوشیده بود و یک سلفی جلوی آینده انداخت. او قرنطینه را در خانه‌اس در دبی سپری کرده است. لیندسی از سال ۲۰۱۷ میلادی تاکنون زمانهای طولانی را در دبی سپری کرده‌است. او به مجله W می‌گوید: من در دبی آرامش پیدا کردم، نه دوربینی و نه عکاسی، اینها برای من همیشه آزاردهنده و مشکل بزرگی بوده‌اند، اما در دبی این خبرها نیست و اصلاً یاد این مشکل نمی‌افتم، کسی نیست که بخواهد از من عکس بگیرد و مثلاً وقتی دارم عطسه می‌کنم، عکسم را بگیرد و بنویسد: لیندسی لوهان در حال گریه کردن...واقعاً در دبی راحت از خانه بیرون می‌روم و نگرانی ندارم.

دیدگاه متفاوت بازیگر هالیوودی درباره دبی

او درباره قرنطینه در دبی در یک مصاحبه یوتیوبی گفت: قرنطینه در دبی بسیار سفت و سخت اجرا می‌شود. مردم اینجا قرنطینه را خیلی جدی گرفته‌اند. برای رفتن به سوپرمارکت هم باید کارت تردد کرونا داشته باشید و بدون ماسک و دستکش جریمه می‌شوید. شبها با پهباد تمام خیابانها را ضدعفونی می‌کنند.

دیدگاه متفاوت بازیگر هالیوودی درباره دبی

لیندسی در پاسخ به سوالی نیز گفت که قرنطینه در دبی را همراه خواهر ۲۶ ساله‌اش سپری می‌کند. او در منطقه وال استریت دبی که به نوعی مرکز شهر آن است، زندگی می‌کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
یه پول تبلیغات خوب از داماک گرفته ؛ مثلا دبی خوبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار