لباس‌های به یادماندنی چهره‌ها
کد خبر: ۱۸۱۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 11    -    ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
تصور یک سلبریتی بدون لباس‌های پر زرق و برق امکان‌پذیر نیست. لباس آنها به اندازه خودشان مهم هستند. برای مثال مریلین مونرو نماد هالیوود که لباسهایش همیشه و حتی تا امروز مورد توجه رسانه‌ها بوده است.  برخی زیبایی او را مدیون لباس‌های زیبایش می‌دانستند. وی در سال ۱۹۵۱ عکس هایی از خود را در حالی که لباسی از گونی سیب زمینی پوشیده بود منتشر کرد تا به همه ثابت کند حتی با گونی هم جذاب و زیباست. اما  لباسهای به جا مانده ...

لباس‌های به یادماندنی چهره‌هااختصاصی«تابناک با تو»؛تصور یک سلبریتی بدون لباس‌های پر زرق و برق امکان‌پذیر نیست. لباس آنها به اندازه خودشان مهم هستند. برای مثال مریلین مونرو نماد هالیوود که لباسهایش همیشه و حتی تا امروز مورد توجه رسانه‌ها بوده است.  برخی زیبایی او را مدیون لباس‌های زیبایش می‌دانستند. وی در سال ۱۹۵۱ عکس هایی از خود را در حالی که لباسی از گونی سیب زمینی پوشیده بود منتشر کرد تا به همه ثابت کند حتی با گونی هم جذاب و زیباست. اما  لباسهای به جا مانده از آنان نیز نشان می‌دهد که لباس‌ها در نمایش زیبایی این چهره‌ها بی‌تأثیر نبوده‌اند. در این گزارش با برخی لباس‌های معروف چهره‌ها با ما همراه باشید. 

لباس مشکی براق مریلین مونرو که در سال ۱۹۵۸ میلادی در یک حراجی فروخته شد. از آن زمان تاکنون این لباس مورد علاقه کلکسیوندارها بوده و هست. 

لباس‌های به یادماندنی چهره‌ها

 

در این تصویر گریس کلی لباسی با طراحی هلن رز، طراح صحنه و لباس از ایالات متحده آمریکا را در سال ۱۹۵۶ میلادی در فیلم (قشر مرفه) High Society به تن کرده است. این لباس کرم رنگ شل در قسمت کمر بسته می‌شود.

گریس پاتریشیا کلی  ۱۹۲۹ – ۱۹۸۲ بازیگرمشهور هالیوود و برنده جایزهٔ اسکار و سپس با ازدواج با رینیه‌سوم، حُکم‌ران شاهزاده‌نشین موناکو، ملکه آن کشور و ملقب به عنوان سلطنتی گریس موناکو شد.

لباس‌های به یادماندنی چهره‌ها

 

اغلب عکس این لباس آبی رنگ گلدوزی شده زیبا، در بین عکس‌های منتشر شده از لباس سلبریتی‌ها و چهره‌های قدیم و جدید به چشم می‌خورد. این لباس خاص و جالب در واقع لباس عروس زنی به نام Ethel Hoare است که خودش آن را دوخته و در سال ۱۹۲۰ میلادی آن را پوشیده‌است.

لباس‌های به یادماندنی چهره‌ها

 

این لباس هم خانم رزا پارکس در سال ۱۹۵۵ میلادی دوخته است‌. اینطور که پیداست او در خیاطی هم توانمند بوده است. رزا پارکس به این خاطر مشهور است که در ۱ دسامبر ۱۹۵۵ از دادن صندلی‌اش در اتوبوس به یک مرد سفیدپوست خودداری کرد و در نتیجه بازداشت و جریمه شد. وی در تاریخ آمریکا جایگاه ویژه‌ای دارد و اقدام اعتراض‌آمیز وی در روز اول دسامبر سال ۱۹۵۵ در ایالت آلابامای ایالات متحده آمریکا علیه مقررات نژادی نقطه آغاز نمادین جنبش حقوق مدنی سیاهان آمریکا قلمداد می‌شود.

لباس‌های به یادماندنی چهره‌ها

 

این لباس توسط مارک بوهان برای برند دیور در سال ۱۹۷۱ طراحی شده و پرنسس گریس موناکو آن را پوشیده است.

لباس‌های به یادماندنی چهره‌ها

 

لباس به یادماندنی از مریلین مونرو، این لباس زیبا نیز همیشه مورد توجه مجموعه‌داران بوده است. 

لباس‌های به یادماندنی چهره‌ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
5
نمیدونم چرا وقتی به این عکسها نگاه میکنم چشام تار میبینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار