روابط خوب خانواده معروف آمریکایی با سلبریتی‌های بالیوود
کد خبر: ۱۸۱۴۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 June 08    -    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
در حال حاضر، یکی از مشهورترین خانواده های جهان، کارداشیان ها هستند. خانواده کارداشیان ها شامل کریس جنر، کیم، کلوئی، کانیه، راب، کورتنی و کندال، در حال حاضر جزو خبرسازترین ستاره ها به حساب می آیند که تنها به دلیل پولی که در بانک دارند، به شهرت جهانی رسیدند.

روابط خوب خانه مدل معروف با سلبریتی‌های هند

روابط خوب خانه مدل معروف با سلبریتی‌های هنداختصاصی«تابناک با تو»؛در حال حاضر، یکی از مشهورترین خانواده‌های جهان، کارداشیان‌ها هستند. خانواده کارداشیان شامل کریس جنر، کیم، کلوئی، کانیه، راب، کورتنی و کندال، در حال حاضر جزو خبرسازترین ستاره ها به حساب می آیند که تنها به دلیل پولی که در بانک دارند، به شهرت جهانی رسیدند. بعد از جنجال کیمونو (کیم) کارداشیان، پوشیدن لباس‌های عربی و اماراتی و...، شاید بتوان گفت که نزدیکی خانواده کیم به سلبریتی‌های بالیوود نیز می‌تواند به ما ثابت کند که فرهنگ شرق (به دلایلی که از آن مطلع نیستیم) مورد توجه این خانواده قرار دارد.  در این گزارش نمونه‌هایی از ارتباط آنها را با بالیوودی خواهید خواند. 

عکس کیم‌کارداشیان با لباس سنتی هندی (ساری) روی مجله فوگ هندی رفته است. او در این مجله با عکس‌های مختلف به چشم می‌خورد، که البته بیشتر آنها حالتی نیمه برهنه و عریان داشتند. 

روابط خوب خانه مدل معروف با سلبریتی‌های هند

کندال جنر، با "سوشا سینگ راجپوت" در یک جلسه عکس گرفتن برای مجله فوگ هندی شرکت کرد. سوشا  بازیگر سینما و تلویزیون هندوستان متولد ۱۹۸۶ است. او کار خود را با بازی در سریال‌های تلویزیونی از جمله سریال روابط مقدس و شرکت در دو نمایش رقص (۲۰۰۹_۲۰۱۱) آغاز کرد. 

روابط خوب خانه مدل معروف با سلبریتی‌های هند

دیلجیت دوسانگه علاقه زیادی به کایلی‌جنر دارد و ترانه‌ای را در مدح او سروده است. دیلجیت دوسانگه بازیگر هندی است و از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به فیلاوری و به نیویورک خوش‌آمدید اشاره کرد. او در تاک‌شوها اغلب از علاقه‌اش به کارداشیان‌ها می‌گوید. 

روابط خوب خانواده مدل معروف با سلبریتی‌های بالیوود

کیم کارداشیان و پریانکاچوپرا یک‌بار همدیگر را در حاشیه مراسمی در آمریکا ملاقات کردند و عکس‌های مختلفی از روابط دوستانه میان آن دو منتشر شد. نیک جوناس همسر پریانکا چوپرا نیز اصالتا آمریکایی است. 

روابط خوب خانه مدل معروف با سلبریتی‌های هند

در سال ۲۰۱۵ میلادی، سایت‌های هندی خبر دادند که کیم کارداشیان تمایل دارد در کنار سلمان‌خان و شاهرخ‌خان به ایفای نقش بپردازد و گفت: دوست دارم در کنار هر دو فیلم بازی کنم اما ترجیح می‌دهم با سلمان خان شروع کنم. سلمان خان موفق ترین بازیگر بالیوود در گیشه فروش می باشد اکثر فیلم های اکران شده از او با استقبال چشمگیر رو به رو میشود و حتی پرفروشترین فیلم تاریخ بالیوود«هم آپ که هه کُن»نیز با بازیگری سلمان خان می باشد.

روابط خوب خانه مدل معروف با سلبریتی‌های هند

کندال جنر و پریانکا پادوکونه یکدیگر را در مراسم گرفتن عکس در آمریکا ملاقات کرده‌اند. 

روابط خوب خانه مدل معروف با سلبریتی‌های هند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
0
پریانکا پادوکا درسته تصحیص کن
پاسخ ها
زهره
| |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
وقتی چیزی رو نمیدونی چرا نظر میدی؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
5
3
خیلی ممنون از اینکه مراقب دین و ایمان ما هستید
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
اون دیپیکا نه پریانکا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار