دزد بدشانس، گواهینامه اش را جا گذاشت
کد خبر: ۱۸۰۹۵۳
تاریخ انتشار: 2020 May 31    -    ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
دزد کامیون های باری تهران با جا گذاشتن یک سرنخ مهم در خودروی سرقتی دست خودش را رو کرد.

دزد کامیون های باری تهران با جا گذاشتن یک سرنخ مهم در خودروی سرقتی دست خودش را رو کرد.

سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان رییس پایگاه 6 پلیس آگاهی تهران گفت: 4 اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه "کامیون باری" در کلانتری 157 مسعودیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد .

سرنخ جامانده از دزد حواس پرت

وی افزود : کارآگاهان در جریان رسیدگی پرونده موفق می شوند خودروی شاکی را به صورت رها شده در حوالی افسریه کشف کنند که در بازرسی خودرو یک عدد گواهینامه رانندگی که در زیر صندلی افتاده بود را پیدا می کنند و با استعلام از سامانه های پلیسی مشخص شد گواهینامه متعلق به یکی از متهمان سابقه دار به نام کریم می باشد.

این مقام انتظامی گفت: با سرنخ بدست آمده کارآگاهان با هماهنگی مرجع قضائی 20 فروردین ماه موفق به شناسایی خانه متهم در کیانشهر شده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ کنجوریان ادامه داد: با انتقال کریم به پلیس آگاهی در تحقیقات پلیسی وی به سرقت 6 دستگاه خودرو خاور از محله های شرق تهران و همچنین از دولت آباد و شهرری معترف و اظهار داشت، پس از سرقت خودروها لوازم و قطعات با ارزش آنها را باز می کردم و اموال سرقتی را به شخصی به نام محسن به فروش می رساندم که از فروش این اموال بیش از 500 میلیون ریال بدست آورده ام .

دستگیری خریدار کامیون سرقتی

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: با مشخص شدن مالخر لوازم خودروهای سرقتی کارآگاهان در چند روز تلاش بی وقفه موفق به شناسایی محسن در شهرک کاروان می شوند که با دستور قضائی وی نیز دستگیر و به جرم مالخری اعتراف کرد.

این مقام پلیسی در پایان گفت: با دستگیری متهمان پرونده و اعتراف صریح آنها به جرم سرقت و خرید اموال مسروقه هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شد و خودروهای کشف شده نیز تحویل مال باختگان شد.

v;kh

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار