شلیک پلیس به بازیگر آمریکایی در اعتراضات ضد نژادپرستی آمریکا
کد خبر: ۱۸۰۹۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 31    -    ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
کندریک سمپسون بازیگر سریال‌های «نا امن» و «فلش» مدعی شد که در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی آمریکا مصدوم شده است.

کندریک سمپسون بازیگر سریال «نا امن» از شبکه اچ بی اُ، مورد اصابت گلوله‌هایی قرار گرفت که روز گذشته توسط پلیس لس آنجلس برای پراکنده کردن معترضان به مرگ جورج فلوید استفاده شد.

شلیک پلیس به بازیگر آمریکایی در اعتراضات ضد نژادپرستی آمریکا


سمپسون، چندین ویدئو در صفحه اینستاگرام خود از این تظاهرات بزرگ منتشر کرد. در این ویدئو‌ها می‌توان دید که که مأمور‌ان پلیس به این بازیگر و دیگر معترضان گلوله‌های پلاستیکی شلیک می‌کنند.
طبق گفته‌های سمپسون، وی چهار بار مورد اصابت گلوله‌های پلیس قرار گرفته است. او به کسانی که در حال دیدن این ویدئو بودند، ران پای خود را که در حال خونریزی بود نشان و آن را به ضربه‌های میله و همچنین آسیب‌های بازو و قفسه سینه را نیز به گلوله‌های پلاستیکی نسبت داد.
او گفت: ما بدون هیچ وسیله و سلاحی به اینجا آمدیم اما می‌گویند صلح جو نیستیم.
اریک گارستی شهردار لس آنجلس در یک کنفرانس مطبوعاتی در پی تظاهرات روز شنبه گفت: من از تمام شهروندان لس آنجلس درخواست می‌کنم که یک نفس عمیق بکشند و برای لحظه‌ای عقب بنشینند.
تظاهرات مشابهی در سراسر ایالات متحده آمریکا برای اعتراض به مرگ جورج فلوید مرد سیاه پوستی که توسط پلیس آمریکا در مینیاپلیس کشته شد، صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
4
2
اکثر سیاه پوستها خلاف کارند حتی خواننده هاشون هم با پلیس درگیری دارند به خاطر همینه که تلقی جامعه شون از سیاه اینجوریه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
بله ،
و همچنين بيشترين آمار مرگ و مير همين كرونا در آمريكا هم بين رنگين پوستانه . جامعه اي غرق در فقر فرهنگي و اقتصادي و بهداشتي و مملو از بزه ، درسته ؟
اينها همه يك دليل داره اونم تبعيض و بي عدالتي و هنوز نژاد پرستي سيستماتيك در كشوري كه به اصطلاح ابرقدرت جهان و مثلا پرچم حقوق بشر دستشه ؟
و اين موضوع وقتي بغرنج ميشه كه خيلي از جنگهاي نظامي و اقتصادي و فرهنگي آمريكا در جهان به بهانه همين حقوق بشره است ، واقعيات جامعه آمريكايي مخصوصا از بعد روي كار آمدن ترامپ زده بيرون
جالب نيست همه ما و ( جهان ) ميدونستيم در موضوع كرونا آمريكا بيشترين آسيب را خواهد ديد ضعف هاي نظام سلامت و تغذيه و بي عدالتي شون را انگار همه ميدانستن جز خود آمريكايي ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار