تراکتوری با لباس فراری! +عکس
کد خبر: ۱۸۰۸۹
تاریخ انتشار: 2015 November 16    -    ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
اخیراً نسخه جدیدی از طراحی های موسسه پنینفارینا منتشر شده که در آن یک تراکتور جذاب و خشن دیده میشود و به نظر میرسد که طراحی آن با هدف تولید توسط فراری انجام گرفته باشد!

نام خودرو هایی چون آلفارومئو اسپایدر، فراری ۵۵۰ مارانلو و فراری ۵۹۹GTB  فیورانو برای طرفداران دنیای خودرو به عنوان نماد هنر طراحی پنینفارینا شناخته می شود اما این موسسه ایتالیایی آوازه و هنر خود را فراتر از مرز های ایتالیا برده و حتی در بین خودرو های چینی نیز تعدادی هستند که افتخار خلق شدن توسط پنینفارینا را داشته باشند. البته همیشه تمام مدل های طراحی شده به پای کارخانه و خط تولید نرسیده و تنها در بایگانی برای همیشه باقی میمانند اما فقط کافیست نگاهی به چند مدل از خودرو های تولید شده با طراحی پنینفارینا بیاندازید تا به هنر طراحان این موسسه ایمان بیاورید.
در هفته جاری کمپانی تراکتور سازی اهل چک با نام زتور در مراسمی واقع در شهر هانوفر آلمان ۷۰ سالگی کار خود در این صنعت را جشن گرفت و در این مراسم پنینفارینا با حضور خود از جدید ترین طراحی کانسپت این شرکت رونمایی کرد. البته متاسفانه این طراح تنها یک طراحی کانسپت بوده و تولید آن بعید به نظر می رسد اما پنینفارینا سابقه طراحی کانسپت محصولات متنوعی از جمله دوچرخه را دارد که به خط تولید هم رسیده اند.

از روز معرفی این طرح خبرگزاری های مختلف مشغول به بررسی و حدس و گمان های گوناگون درباره آن هستند. اطلاعات موثق از نوع پیشرانه و مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این تراکتور جذاب منتشر نشده اما یک نکته در عکس های منتشر شده بشدت جلب توجه میکند و آن هم رنگ قرمز آن است. از آنجایی که پنینفارینا خودرو های زیادی برای فراری طراحی کرده خیلی ها بر این باورند که این تراکتور نیز با این دید طراحی شده که توسط فراری تولید شود! اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم به داستان مجادله انزو فراری و فروچیو لامبورگینی بسیار دور از واقعیت به نظر میرسد که فراری روزی دست به تولید تراکتور بزند.

کشاورز نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار