کیک‌هایی با طعم ماری جوانا
کد خبر: ۱۸۰۷۴۱
تاریخ انتشار: 2020 May 29    -    ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در خصوص تولید کیک‌هایی با طعم ماری جوانا از سوی سوداگران مرگ هشدار داد.

 علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، گفت: اخیراً برخی قاچاقچیان و سوداگران مرگ اقدام به تولید نوعی کیک کرده اند که به رنگ سبز با بویی زننده و تیز واز ماری جوانا تولید می‌شود.

او افزود: این کیک‌ها معمولا در مهمانی‌ها و جشن‌ها استفاده می‌شود واحتمال تبلیغات و فروش آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران به خانواده‌ها و شهروندان در خصوص مراقبت از فرزندانشان، بدلیل اثرات مخرب این ماده مخدر هشدار داد و گفت: این ماده مخدر از جمله موادمخدر توهم زا بوده که نه تنها بر جسم بلکه بر ذهن تاثیر بسیار منفی دارد.

سرهنگ ثقفی با اشاره به اینکه برابر تحقیقات علمی ماده موجود در ماری جوانا باعث بروز تغییراتی در مغز انسان می‌شود و فعالیت‌های آن را دچار اختلال می‌کند، افزود: با این تغییرات، سلول‌های عصبی که در نقاط مختلف مغز وظیفه پردازش اطلاعات و ایجاد هیجان را بر عهده دارند، دچار اختلال شده و توانایی انجام فعالیت‌های خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، گفت: عدم تعادل، کاهش حافظه، احساس گیجی، سرخی چشم، احساس خستگی، خنده‌های بی دلیل از جمله علایم مصرف ماری جوانا است که در افراد دیده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار