قیمت میوه‌های نوبرانه اعلام شد
کد خبر: ۱۸۰۷۳۳
تاریخ انتشار: 2020 May 29    -    ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
نرخ عمده فروشی محصولات کشاورزی نوبرانه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد، این نرخ‌ها ملاک قیمت‌گذاری انواع میوه و صیفی با در نظر گرفتن سود خرده فروشی در سطح شهر است.
نرخ عمده فروشی انواع میوه، سبزی و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد. این نرخ‌ها ملاک قیمت گذاری انواع میوه و سبزی در خرده فروشی‌های سطح شهر است.

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، خرده فروشان سطح شهر می‌توانند این محصولات را با ۳۰ درصد افزایش قیمت در مقایسه با نرخ عمده فروشی عرضه کنند.

در لیست جدید قیمت میوه‌های میدان میوه و تره بار نرخ میوه‌های نوبرانه و جدید الورود به بازار نیز اعلام شده است به طوری که هر کیلوگرم زرد آلو شیراز ۲۰ تا ۳۳ هزار تومان، زرد آلود کاشان ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان، طالبی ۴ تا ۸ هزار تومان، کنگر ۷ تا ۱۴ هزار تومان و برگ مو ۸ تا ۱۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت میوه‌های میوه‌های پر مصرف در زمان کرونا نیز کماکان بالا است به طوری که قیمت هر کیلوگرم لیمو شیرین ۹ تا ۱۵ هزار تومان و لیمو ترش ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام شده، اما بر اساس اعلام اتحادیه فروشاندگان میوه و سبزی تهران نرخ واقعی این محصولات در میدان مرکزی بیشتر از این قیمت‌ها است.
 
قیمت میوه‌های نوبرانه اعلام شد
 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار