قتل مادر توسط پسرش در زنجان
کد خبر: ۱۸۰۶۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 28    -    ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: پسری در زنجان، مادر خود را به قتل رساند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: پسری در زنجان، مادر خود را به قتل رساند.

سرهنگ جعفر رحمتی در رابطه با ماجرای قتل مادر توسط پسر خود در زنجان، اظهار کرد: روز یکشنبه (۴ خرداد) مصادف با عید فطر، قاتل برای ملاقات مادرش که در آپارتمانی واقع در شهرک رجایی زندگی می‌کرد، می‌رود. البته وی در ابتدا برای جنایت به محل مراجعه نکرده ولی بعد از گذشت دقایقی، مادر و فرزند با یکدیگر جدل کرده و پسر با چاقویی که در منزل بوده به مادرش حمله کرده و ضرباتی به شکم وی وارد می‌کند و سپس با جسم سختی به سر وی ضربه می‌زند که منجر به فوت می‌شود و قاتل نیز از محل حادثه فرار می‌کند.

وی با بیان اینکه پسر مقتول حدود ۲۰ سال سن داشته و از بیماری اعصاب رنج می‌برده و تحت مداوای روانپزشک بوده است، افزود: مادر ۴۵ ساله حدود یک ‌سالی مقیم تهران بوده و قصد فروش آپارتمان خود در زنجان را داشته است که نزدیکان مقتول پس از سه روز به محل حادثه (منزل مقتول) برای جویای وضعیت وی مراجعه می‌کنند که با جسد او مواجه می‌شوند.

این کارآگاه با بیان اینکه قاتل روز گذشته (۷ خرداد) توسط همکاران پلیس آگاهی استان دستگیر شده و همه ماجرای قتل را شرح داده است، تصریح کرد: به گفته قاتل، آنقدر مورد بی‌مهری از سوی والدین خود قرار گرفته بودم که ناچار بودم چنین اقدامی را انجام دهم و احساس می‌کردم که مهریه گرفتن مادرم از پدرم، به زندگی ما لطمه وارد می‌کند و من دچار سردرگمی انتخاب بین مادر و پدرم شده بودم.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه همیشه نابه‌سامانی‌های خانوادگی و طلاق منجر به اتفاق افتادن این ماجراها می‌شود، خاطرنشان کرد: به مردم و خانواده‌ها توصیه می‌کنیم با یکدیگر سازش کرده و کمتر به طلاق فکر کنند، زیرا طلاق سبب می‌شود تا فرزند بین بد و بدتر کسی را انتخاب کند و در ذهن خود تصمیم به حلاجی کردن خوب بودن هریک از والدین کرده که انتخاب هر یک موجب بی‌مهری از سوی فرد دیگر، ایجاد کینه و سبب هنجارشکنی‌ در جامعه خواهد شد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
2
یه پسر 20ساله که از بیماری اعصاب رنج می‌برده و تحت مداوای روانپزشک بوده چطور میتونه جای حاکم شرع برای مشکلات بین پدرو مادرش تصمیم بگیره و تشخیص بده چی بد هست چی بدتره؟ اونقدرعاقل بوده که مادرشو کشته ولی به هیچکس هم خبرنداده که مبادا دستگیر بشه.پدر دخترشو سرمیبره ، برادر خواهرشو آتیش میزنه، پسر مادرشو میکشه . جالبه که در تمامی این قتلها قاتل قصاص نمیشه.
زیبا احمدپور از تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
مادره مادر میفهمی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
این قتل با قتل رومینا یر به یر شد . قتل بچه - قتل والدین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار