تقسیم کرایه نفر چهارم بین ۳ مسافر قطعی شد
کد خبر: ۱۸۰۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 27    -    ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت استمرار پیدا می‌کند، گفت: کرایه نفر چهارم با اجرای این طرح بین ۳ مسافر دیگر تقسیم می‌شود.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در پایتخت، اظهار داشت: برچسب‌گذاری کرایه‌های جدید بر روی تاکسی‌ها از روز گذشته آغاز شده و معمولاً این اقدام به صورت تدریجی و طی دو تا سه هفته انجام می‌گیرد.

وی افزود: شهروندان بر اساس برچسب موجود بر روی شیشه تاکسی می‌توانند از نرخ کرایه‌های جدید در سال ۹۹، اطلاع یابند در غیر این‌صورت با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی می‌توانند از نرخ کرایه‌های سال ۹۹ اطلاع پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه حداکثر نرخ افزایش کرایه‌های تاکسی برای امسال ۲۵ درصد و حداقل ۱۸ درصد است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف رانندگان تاکسی و درخواست جهت دریافت کرایه بیشتر می‌توانند گزارشات خود از طریق شماره ۴۸۰۴۸ اطلاع دهند و یا در پایانه‌ها به عوامل کنترل نظارت و گشت سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

قنادان با بیان اینکه در پایتخت بیش از ۷۰۰ خط تاکسی وجود دارد، گفت: اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها همچنان پابرجا است لذا از شهروندان درخواست داریم که اگر راننده تاکسی بیش از دو مسافر در صندلی عقب سوار کرد، از طریق سامانه ۱۸۸۸ به سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند و از سوار شدن بر این تاکسی‌ها نیز بپرهیزند.

وی اعلام کرد: همچنین نرخ کرایه تاکسی که دو مسافر در صندلی عقب سوار کنند بیشتر از قبل اجرای طرح فاصله‌گذاری است به صورتی که کرایه نفر چهارم بین سه مسافر دیگر تقسیم می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرخ پایه کرایه‌ها بر اساس مبنای سه مسافر در تاکسی است که افزایش ۲۵ درصدی متفاوت از آن است.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
چقدر جالب و شيك
يوقت مغز درد نگيريد از اين همه تفكر و چاره انديشي
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار