اولین لژیونر ایرانی در مهد دوچرخه سواری جهان +عکس
کد خبر: ۱۸۰۵۲۲
تاریخ انتشار: 2020 May 27    -    ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
اولین لژیونر دوچرخه سواری کوهستان بعد از پیوستن به تیم ایتالیایی گفت: آرزوی هر دوچرخه سواری در تمامی قاره ها هست که بتواند به اروپا راه پیدا کند.

فراز شکری مرد شماره یک کوهستان ایران مزد زحمات خود را در سال 97 گرفت و به لیگ ایتالیا راه یافت.

اولین لژیونر ایرانی در مهد دوچرخه سواری جهان +عکس

کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان طی قراردادی دو ساله به تیم مطرح giant_liv_polimedical ‌ کشور ایتالیا پیوست. این قرارداد چند روز قبل به امضا رسید و کاپیتان شکری رسما کار خود را با این تیم ایتالیایی آغاز کرد.

شکری که یکی از شانس های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیومحسوب می شود تمرینات خود را با تیم جدیدش آغاز و رسما اولین حضور خود را با پیراهن این تیم ایتالیایی در یک مسابقه داخلی تجربه کرد.

این رکابزن ایرانی توانست در اولین تجربه حضورش در سری آ ایتالیا بعد از دنیس فامورلا از کشور میزبان در جایگاه دوم قرار بگیرد و نتیجه خوبی را ثبت کند.

فراز شکری درباره پیوستنش به یک تیم ایتالیایی به "ورزش سه" گفت: براساس صحبتهایی که در ۶ ماه گذشته بین من و باشگاه giant-liv-polimedical انجام شد، در نهایت به توافق نهایی رسیدیم. تصمیم بر قرارداد دو ساله ای گرفته شد که در فاز اول هدف اصلی تیم و من، بهترین عملکرد در تاریخ ۲۸ جولای در رویداد قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه باشد.

وی افزود: روز سه شنبه مسابقه سری Aایتالیا برگزار شد که بعد از رکابزن ایتالیایی که جزو 5 نفر برتر این کشور هست، در جایگاه دوم قرار گرفتم.

کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان درباره همکاری خود با باشگاههای ایرانی هم عنوان کرد: هر سال ۳ مرحله لیگ در ایران داریم که بنده برای ششمین سال پیاپی عضو باشگاه جاینت ایران هستم.

شکری در رابطه با میزان قراردادش با باشگاه ایتالیایی بیان داشت: با توجه به وضعیت ارزی حال حاضر ایران مطمئنا عقد قرارداد یورویی قدرتش بالاتر هست و نیازهای ورزش حرفه ای را تامین خواهد کرد.

وی درباره سطح دوچرخه سواری در ایتالیا گفت: ایتالیا مهد دوچرخه سواری جهان هست. قبل از این هم بنده در سال ۲۰۰۹ قرارداد دو ساله ای با باشگاه istanbul spor ترکیه داشتم و در آن زمان هم به عنوان اولین لژیونر ایران شناخته شدم.

فراز شکری در پایان افزود: آرزوی هر دوچرخه سواری در تمامی قاره ها هست که بتواند به اروپا راه پیدا کند چون سطح دوچرخه سواری اروپا با کل جهان متفاوت است.

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار