به‌روز‌ترین شایعات زندگی سلبریتی‌ها در روزنامه‌ها و سایت‌های اینترنتی
کد خبر: ۱۸۰۴۸۱
تاریخ انتشار: 2020 May 28    -    ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
روزنامه‌ی Globe در گزارشی نقل کرد که پرنس هری نوه‌ی ملکه الیزابت دوم به طور مخفیانه به یک کلینیک روانی مراجعه می‌کند تا تحت مداوا قرار بگیرد. زیرا او چند روز پیش دچار یک فروپاشی ناگهانی روانی شد. این گزارش می‌افزاید، پرنس هری که به درخواست همسرش مگان مارکل از خانواده سلطنتی کناره‌گیری کرد...

شایعات هفته: نوه ملکه الیزابت در بیمارستان روانی

شایعات هفته از سلبدیتی‌ها: نوه ملکه الیزابت در بیمارستان روانیاختصاصی«تابناک با تو»؛ در این‌گزارش قصد داریم تا مجموعه‌ای از به‌روز‌ترین شایعات زندگی سلبریتی‌ها را در روزنامه‌ها، مجلات و سایت‌های اینترنتی بررسی کنیم، با این گزارش همراه باشید.

بحران روحی پرنس هری بعد از جدا شدن از خانواده سلطنتی انگلستان

روزنامه‌ی Globe در گزارشی نقل کرد که پرنس هری نوه‌ی ملکه الیزابت دوم به طور مخفیانه به یک کلینیک روانی مراجعه می‌کند تا تحت مداوا قرار بگیرد. زیرا او چند روز پیش دچار یک فروپاشی ناگهانی روانی شد. این گزارش می‌افزاید، پرنس هری که به درخواست همسرش مگان مارکل از خانواده سلطنتی کناره‌گیری کرد دچار یک بحران روحی عجیب شده است و تنش میان پرنس هری و برادرش ویلیام بر این بحران دامن زده است. آن دو به دلیل اختلافات با هم قطع رابطه کرده‌اند. اما مجله Gossip Cop این ادعا را رد کرده و می‌نویسد همه چیز در زندگی هری گل و بلبل است و او برای روان‌درمانی به کلینیکی در کالیفرنیا نمی‌رود.

شایعات هفته از سلبدیتی‌ها: نوه ملکه الیزابت در بیمارستان روانی

 

هدیه ازدواج لاکچری بلک شلتون برای گوین استفانی

مجله in Touch گزارش داد که بلک شلتون خانه‌ای را به عنوان هدیه ازدواج برای گوین استیفانی در محله‌ی EnCino لس‌آنجلس خریده است. این خانه ۱۳.۲ میلیون دلار قیمت و ۱۳ هزار فوت مساحت دارد. بلک و استیفانی برای زندگی در این خانه در حال برنامه‌ریزی کردن هست. اما مجله‌ی Gossip Cop می‌نویسد این شایعه از اساس اشتباه است و بلک هیچ خانه لوکسی در اس‌آنجلس برای نامزدش نخریده است. 

شایعات هفته از سلبدیتی‌ها: نوه ملکه الیزابت در بیمارستان روانی

 

لِه شدن جولیا رابرتز زیر بار بحران اقتصادی

روزنامه in Touch مدعی شد که جولیا رابرتز از بحران مالی ویرانگری رنج می‌برد و سرمایه‌گذاری‌های خود را در بازار مستغلات و املاک به دلیل انتشار ویروس کرونا از دست داده است. این مجله می‌افزاید: بحران جهانی حاصل از انتشار ویروس کرونا در زمینه ملک و مستغلات خانم رابرتز را مجبور کرده تا خانه‌اش در لس‌آنجلس را بفروشد و برای کاهش مخارج زندگی، لس‌آنجلس را ترک کند. البته مجله Gossip Cop این شایعه را رد می‌کند و می‌نویسد جولیا هنوز در لس‌آنجلس است و به خاطر مخارج زندگی، خانه‌اش را نفروخته است.

شایعات هفته از سلبدیتی‌ها: نوه ملکه الیزابت در بیمارستان روانی

 

کتی هولمز به دلیل فقر، پشیمان از طلاق

شایع شده کسب و کار کتی هولمز به دلیل انتشار کرونا  خسارت دیده و او را دچار بحران اقتصادی کرده است. به همین دلیل او مجبور شده در تبلیغات سطح پایین چند برند در مقابل پول اندک شرکت کند. کار او به جایی رسیده که از طلاق گرفتن از تام کروز که یکی از ثروتمندترین ستاره‌های هالیوود است پشیمان شده است. اما مجله گاسیپ می‌نویسد که کتی‌هولمز از شنیدن این شایعه عصبانی شده و قصد بازگشت به تام کروز را ندارد.

شایعات هفته از سلبدیتی‌ها: نوه ملکه الیزابت در بیمارستان روانی

شایعات هفته: نوه ملکه الیزابت در بیمارستان روانی

کتی هولمز و دخترش سوری 

پرنس بیاتریس و نامزدش در حال نقشه کشیدن برای خانه مگان و هری

مگان و هری از منصب سلطنتی خود کناره گیری کردند و راهی لس‌آنجلس شدند. حالا خانه آنها در قلعه ویندسور خالی مانده است. شایعات می‌گویند شاهدخت بیاتریس و نامزد ایتالیایی‌‌اش ادوارد ماپلی موزی، قصد دارند تا به خانه آن دو در ویندسور بروند. و آنجا زندگی کنند تا هم حریم خصوصیشان حفظ باشند و هم از رفاه بیشتری برخوردار شوند. اما مجله گاسیپ این شایعه را رد می‌کند و می‌نویسد که این زوج جدید هیچ نقشه‌ای برای خانه متروکه مگان و هری ندارند.

شایعات هفته از سلبدیتی‌ها: نوه ملکه الیزابت در بیمارستان روانی

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار