جوانی که با عمل زیبایی خود را شبیه آدم فضایی ها کرد+عکس
کد خبر: ۱۸۰۴۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 26    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
در اقدامی عجیب، پسری جوان با عمل های متعدد زیبایی خود را شبیه ادم فضایی ها و بدون جنسیت کرد . تصاویر او را در ادامه مشاهده می کنید.

علاقه زیاد پسر جوان به آدم فضایی ها باعث شد تا او دست به اقدامی عجیب بزند . او نزدیک به ۱۰۰ عمل زیبایی بر روی خود انجام داد تا شبیه این موجودات شود . او حتی اندام های جنسی خود را خارج کرد تا بدون جنسیت شود و بیشتر به این موجودات شبیه شود. این پسر از قیافه کنونی خود راضی است و ابراز پشیمانی نمی کند.

جوانی که با عمل زیبایی خود را شبیه آدم فضایی ها کرد!+عکس

پسری ۱۱۰ عمل جراحی روی خود انجام داد تا شبیه به آدم فضایی های بدون جنسیت شود و در این کار نیز بسیار مشتاق و پرتلاش است.

یک پسر ۲۲ ساله در شهر لس آنجلس آمریکا با انجام دهها عمل جراحی و پلاستیک خود را شبیه انسان های فضایی بدون جنسیت کرده است.

” وینی اوه ” آرایشگر ۲۲ ساله اهل لس آنجلس از ۱۷ سالگی تلاش کرده تا خود را فاقد جنسیت و شبیه چهره های فرضی "آدم فضایی” کند و به همین خاطر در ۵ سال گذشته بیش از ۵۰ هزار دلار صرف انجام عمل های جراحی خارج کردن اندام های جنسی و نیز جراحی های پلاستیک کرده است.

اولین کتابی که از اصطلاح UFO در آن استفاده شد، کتاب دونالد کیهو (Donald E. Keyhoe) در سال ۱۹۵۳ به نام بشقاب پرنده ها از فضا (Flying Saucers from Outer Space) بود.

بین سال های ۱۹۴۷ تا ۱۹۶۹ تعداد ۱۲۶۱۸ گزارش از مشاهده موجودات فضایی به پروژه کتاب آبی (Project Blue Book) گزارش گردید. این پروژه یک سازمان تحقیقاتی روی موجودات فضایی بود که در پایگاه نیروی هوایی رایت پترسون قرار داشت. تا به امروز ۷۰۱ مورد از این مشاهده ناشناخته باقی مانده است.

در ابتدا آدم فضایی را تنها به بشقاب پرنده ها نسبت می دادند اما بعدها نیروی هوایی ایالات متحده اصطلاح UFO را در سال ۱۹۵۳ برای هر نوع اشیاء پرنده ناشناخته در نظر گرفت.

بیشتر دانشمندان جریان موجودات فضایی را به عنوان بازدیدکنندگان فرازمینی بسیار بعید در نظر می گیرند. آن ها می گویند هرچند این موضوعی غیر ممکن نیست اما مستحق تحقیق نیز نمی باشد.

نیروی هوایی پرو دفتر تحقیقات موجودات فضایی را به دلیل افزایش تعداد گزارشات پدیده های هوایی غیر معمول مجددا بازگشایی کرد. گروه تحقیقات پدیده های هوایی (DIFAA) که در سال ۲۰۰۱ ایجاد شده بود به مدت ۵ سال تا این لحظه فعالیت خود را متوقف کرده بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
5
آمریکا روانپزشک ندارن؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
4
یک آرایشگر 22 ساله مبلغ 50هزار دلار را از کجا آورده؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار