دوره آموزش سربازی تا چه زمانی یک ماهه است؟
کد خبر: ۱۸۰۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 26    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح آخرین وضعیت مدت زمان دوره آموزشی سربازان را تشریح کرد.

 ناخدا یکم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص آخرین وضعیت مدت زمان دوره آموزشی سربازان که به دلیل کرونا یک ماهه شده بود، اظهار داشت: دوره آموزشی در اصل ۴۵ روز است که به خاطر بحث کرونا و فاصله گذاری اجتماعی و پذیرش نصف ظرفیت مراکز آموزشی به صورت ۳۰ روزه در چند ماه اخیر برگزار شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: براین اساس مقرر شد که ادامه آموزش ۱۵ روزه در یگان‌ها یا رده‌های خدمتی ضمن خدمت انجام گیرد.

وی با اعلام این مطلب که یکی از انگیزه‌های کارکنان وظیفه کمتر بودن دوره آموزشی به واسطه سخت بودن آن است، اعلام کرد: بنا بر آخرین ابلاغ تا تیرماه دوره آموزشی یک ماهه خواهد بود، ولی ادامه این روند بسته به وضعیت بیماری کرونا و تصمیم گیری جدید در این زمینه است.

ناخدا رحیمی پور با تاکید بر این مطلب که نظر ستاد کل بر آموزش یک ماهه با توجه به شرایط موجود است، ادامه داد: باید مبادی و مراکز آموزشی نیز در این زمینه اظهار نظر کنند.

وی گفت: جلسه نهایی برای مشخص شدن مدت زمان دوره آموزش سربازی یک هفته تا ۱۰ روز قبل از تیر برگزار می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح خطاب به سربازان گفت: نگران این مسأله نباشند چرا که طبق قرائن و شرایط موجود دوره آموزش سربازی تا شهریور احتمالاً یک ماهه خواهد بود؛ اگرچه تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده و فعلاً برای اعزامی‌های تیرماه به طور قطع آموزش سربازی یک ماهه خواهد بود.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
خوش به حالشان زمانی دوران آموزشی 3 ماه بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار