مرکز ارتباطات و امور بینالملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه جدید خود در طرح فروش فوقالعاده محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد که پاسخگویی به پرسشهای احتمالی متقاضیان ثبتنام در این طرح به صورت شبانهروزی و ۲۴ساعته انجام میشود.
مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا (CRM) تا اطلاع بعدی، بهصورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در فرایند ثبتنام فروش فوقالعاده است.
متقاضیان خرید محصولات سایپا میتوانند جهت حل مشکلات و سوالات احتمالی در خصوص فرآیند طرح ثبتنام و احراز هویت، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.
همچنین سامانه پرسش و پاسخ به سوالات از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانی www.saipacorp.com برقرار است و مشتریان میتوانند با ثبت سئوالات خود در سامانه مذکور، پاسخهای لازم را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.
ایرنا
مزخرف می گن
سال 96 پیش فروش یک دستگاه تندر پارس ثبت نام کردن 1000 بار هم شکایت کردم ، هیچی به هیچی.
پاسخ گویی کدومه، جندین بار هم به وزارا صمت، حمایت از مصرف کننده، تعزیرات و ... هم شکایت کرده م. به معنی واقعی کلمه هیچی، هیچ حوابی نگرفته ام