پارس ۷۹ میلیون؛ ساینا ۶۱ میلیون
کد خبر: ۱۸۰۲۲۰
تاریخ انتشار: 2020 May 24    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
دستور العمل قیمت گذاری خودرو ابلاغ شد که بر اساس آن، قیمت خودرهای تیبا ۵۴ میلیون و ۴۰۰ تومان، تیبا دو، ۶۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و ساینا ۶۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

 براساس دستورالعمل قیمت گذاری خودرو امروز قیمت ۵ محصول شرکت سایپا برای فروش فوق العاده ۴ خردادماه اعلام شد. بر اساس این خبر، از شرکت سایپا خودروهایتیبا sx رینگ فولادی به قیمت ۵۴ میلیون و ۴۰۰ تومان، تیبا ex رینگ فولادی ۶۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان ، ساینا sx رینگ فولادی ۶۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ se وانت ۴۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، ۱۵۱ آپشنال رینگ آلومینیوم وانت ۶۹ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و از شرکت سایپا خودروهایپارس ۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۷۱ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ ،۶۸ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان، تومان رانا، ۷۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شد

گفتنی است فروش این محصولات از ۸ خرداد در سایت این دو شرکت خودروسازی آغاز می‌شود.

آغاز پیش ثبت نام خودرو از ساعت ۲۴ امشب
معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: دو شرکت ایران خودرو و سایپا، ۲۵ هزار خودرو را عرضه می‌کنند و پیش ثبت نام از ساعت ۲۴ امشب آغاز می شود و یک هفته ادامه دارد

آغاز پیش ثبت نام خودرو از ساعت ۲۴ امشبخبرگزاری میزان - مهدی صادقی نیارکی در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه برای تحقق شعار «واقعی کردن تقاضا، عدالت در توزیع» در این دوره محدودیت‌هایی درنظر گرفته ایم گفت: در چند مرحله فروش خودرو خواهیم داشت و این مرحله فروش فوق العاده محسوب می‌شود.

معاون امور صنایع وزارت صمت افزود: در این دوره دو شرکت ایران خودرو و سایپا، ۲۵ هزار خودرو را عرضه می‌کنند و پیش ثبت نام از ساعت ۲۴ امشب آغاز می شود و یک هفته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افراد حائز شرایط با مراجعه به سامانه دو شرکت اعلام شده می‌توانند برای انجام پیش ثبت نام، رمز عبور دریافت کنند، گفت: رمز عبور کد ملی افراد در نظر گرفته شده است.

معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: در صورتی که عرضه و تقاضا در این دوره برابر باشد عرضه با روال معمول انجام می‌شود، اما در غیر این صورت به روش‌های دیگری مثل قرعه کشی برای عرضه خودرو متوسل می‌شویم.

صادقی نیارکی ادامه داد: از نیمه دوم خرداد به بعد روش‌های دیگری را برای فروش محصولات شرکت‌های خودروساز داخل اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: حدود ۳۰۰ هزار دستگاه در ۴ مرحله دیگر هم پیش ثبت نام خواهیم کرد، مردم عجله نکنند.

معاون امور صنایع وزارت صمت در پایان خاطرنشان کرد: به سوداگران هم توصیه می کنم به این عرصه ورود نکنند چرا که دولت طرحی برای سوداگران جهت اخذ مالیات بر سود ناویژه در دستور کار دارد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار